ulven298 Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Har en voksen hannkatt på 7 år. Naboen har også en voksen katt på ca samme alder tror jeg. Så og si hver eneste morgen, og hver eneste kveld og noen ganger midt på dagen, hører vi at de skriker til hverandre. dette hører jeg med vinduene igjen fra 3 etasje, som vil si at lydene de lager eg ganske så høye. Dette har foregått i en lang periode nå. Det er ikke sånn at de slåss hele tiden, det er mest skriking. Jeg tror egentlig at det er vår katt som er verst. Poenget mitt er at vi også har andre naboer, som sikkert synes dette kan være veldig irriterende og høre på flere ganger til dagen. Vet noen hvordan vi kan få dem til å slutte med dette? eller om det i det hele tatt går an å få dem til å slutte? (katten vår er kastrert/sterilisert, jeg er usikker på om deres er det)
Djungelvrål Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 5 minutter siden, ulven298 skrev: Har en voksen hannkatt på 7 år. Naboen har også en voksen katt på ca samme alder tror jeg. Så og si hver eneste morgen, og hver eneste kveld og noen ganger midt på dagen, hører vi at de skriker til hverandre. dette hører jeg med vinduene igjen fra 3 etasje, som vil si at lydene de lager eg ganske så høye. Dette har foregått i en lang periode nå. Det er ikke sånn at de slåss hele tiden, det er mest skriking. Jeg tror egentlig at det er vår katt som er verst. Poenget mitt er at vi også har andre naboer, som sikkert synes dette kan være veldig irriterende og høre på flere ganger til dagen. Vet noen hvordan vi kan få dem til å slutte med dette? eller om det i det hele tatt går an å få dem til å slutte? (katten vår er kastrert/sterilisert, jeg er usikker på om deres er det) De krangler sikkert om territorene sine, det er nok lite dere kan gjøre med mindre dere tar de inn og de blir innekatter.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Hvor lenge har dette pågått, TS? Du skriver at begge kattene er rundt 7 år, så de burde vel ha vent seg til hverandre etter så mange år? Anonymkode: 79267...3dc
ulven298 Skrevet 4. mars 2018 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dette pågått, TS? Du skriver at begge kattene er rundt 7 år, så de burde vel ha vent seg til hverandre etter så mange år? Anonymkode: 79267...3dc Naboene flyttet inn i huset ved siden av oss, for rundt 3 år siden. Dette har vell pågått i et og et halvt år nå. Skulle trodd de hadde vendt seg til hverandre til nå... men det har de desverre ikke.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 Vurdert å avlive de? Anonymkode: 760e7...053
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vurdert å avlive de? Anonymkode: 760e7...053 Kjeften! Anonymkode: 05b80...281 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #7 Skrevet 4. mars 2018 Ikke la de være ute om natten. Ellers på dagen så må folk bare tåle å høre både katter unger, bikkjer og traktorer. Anonymkode: 05b80...281 2
Tvist Skrevet 5. mars 2018 #8 Skrevet 5. mars 2018 Ville spurt naboen om deres katt er kastrert. Ellers pleier jeg å skille nabokatten og min katt når jeg hører dem. Tar da gjerne inn min katt noen minutter om jeg får tak i henne, så de får roet seg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #9 Skrevet 5. mars 2018 Kan ikke du og naboen lage en ordning om at dere har kattene deres ute f.eks annenhver kveld? Så får de fortsette å være ute, men de slipper å treffe hverandre. Anonymkode: dc001...2b1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #10 Skrevet 5. mars 2018 På dagtid er da alt fritt frem, ville kun holdt kattene inne på kveld/natt. Anonymkode: 7ef46...360
ulven298 Skrevet 6. mars 2018 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2018 På 4.3.2018 den 21.04, AnonymBruker skrev: Vurdert å avlive de? Anonymkode: 760e7...053 Vurdert å holde kjeft? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå