Gå til innhold

yngre menn liker eldre kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var ute på byen i går og kom til å lure på noe. Jeg er singel kvinne i slutten av 30-årene, og går en del ut på byen sammen med venninner i helgene. Må vel innrømme at vi kanskje drar opp alderssnittet på noen av stedene vi går, ikke fordi vi nødvendigvis har så lyst til å gå på steder med yngre folk, men fordi det ikke er like mange i min alder som går ut på byen lenger. Likevel merker vi jo at vi har draget på disse yngre mennene. Så da lurer jeg på, er det faktisk sånn at menn som er feks opp til 12 år yngre faktisk helt oppriktig liker tanken på å ha sex med eldre kvinner? Eller ligger grunnen til at de flørter like mye i at de tror at vi blir lette å få på kroken siden vi tross alt er 5-10-15 år eldre enn de andre kvinnene i lokalet? At det ligger en form for ironi i å gjøre det? Noe å skrøyte av til kompisene?

Jeg har tidligere hatt en elsker som var 6 år yngre enn meg, og jeg tar meg selv i å fortsatt lure på motivasjonen hans for å treffe akkurat meg. At det var praktisk og greitt, visshet om at jeg ikke var interessert i noe seriøst eller faktisk det faktum at han ble tent av meg? Kan ellers nevne at jeg ser normalt bra ut for min alder, men har litt spor på kroppen etter flere graviditeter og vil ikke si jeg ser særlig yngre ut enn jeg er.

Hadde vært gøy å høre hva dere tenker om dette.

Anonymkode: e52ee...3a6

Videoannonse
Annonse
Gjest Carol80
Skrevet (endret)

Jeg er 36 og rotet med en 23 åring for ikke så lenge siden. Men jeg tenker at de ikke kan tenke så alvorlig rundt det, vi er jo voksne damer og ofte med barn og bagasje. Mange av oss trener og spiser sunt og holder oss godt for alderen, så det er kanskje en seksuell undertone der og spenning som blir utløst når man kysser eller har sex mellom noen med signifikant aldersforskjell. 

Når det er sagt så var jeg ved en annen anledning ute på 20 års grense (er ikke så mange utesteder der jeg bor) og rimelig unge gutter glante åpenlyst. Er egentlig bare ha å en dyp utringning på sånne steder😅 Men jeg ble overrasket da jeg ikke hadde vært der før, at jeg fikk den type oppmerksomhet fra unge menn. Dette var ikke noe jeg ønsket i det hele tatt, og jeg følte meg etterhevrt teit som var på et sånt sted. Men jeg skulle også likt å vite hva dette betyr, hva er det som er så bra med oss gamliser på byen🤔

Endret av Carol80
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var i tidlig 20-årene så var det en sport å dra hjem «milfs». Enklere var det også samt at de ofte var flinkere og mer erfaren i senga.

Nå nærmer jeg meg 40 så nå er det kun yngre damer som er intr.

Anonymkode: b1fc7...a08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg selv i slutten av 20-årene og driver ikke med milfs lenger, men ja, det var en morsom greie før. At på til får man jo et kick ut av å klare å lure en eldre dame i seng. 

Anonymkode: fbfdb...605

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et merkelig fenomen for tiden er at jevnaldrene damer viser liten interesse. Jeg får mest oppmerksomhet fra yngre damer og de som er en god del eldre.

Lurer meg på om det kan ha seg med at mange på min alder er etablerte? Er 38år.

Anonymkode: b1fc7...a08

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kommer det alltid innlegg der det skrives at man lurer eldre damer?

Kan ikke disse kvinnene bare være ute etter et knull med en yngre fyr liksom? Synes det høres ut som man har ganske høye tanker om seg selv om man automatisk går utifra at eldre damer blir lurt og har følelser for dere.

Om jeg ble med en fyr tidlig i 20-årene hjem etter å ha vært på byen så hadde det kun vært for sex. Jeg er ikke dum, og en naiv jentunge som tror at vi omtrent skal gifte oss bare fordi dere viser interesse for meg på byen.

Anonymkode: 33038...424

• Liker 4
Skrevet

"Lure damer i seng", ja. 

For vi kvinner har aldri lyst på sex av oss selv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange yngre menn syns modne damer er både flotte og spennende "emner". Dette er da ikke noe nytt. Ser mye pent i den alderen titt og ofte. 

Anonymkode: ed68d...803

Skrevet

Min erfaring når jeg var på den alderen var alt eldre damer var enklere  sjarmere. De gjorde seg ikke kostbar og forventet forhold for å ha sex og de varer kommet over den fasen at de prøvde å innbille andre om at de kun hadde sex i forhold. Ville de ha sex så hadde de det. Grunnen er vel enkel. Mange hadde barn, var skilt og de innså at en yngre fyr uten barn ikke var interessert i et forhold. Pga barna så kommer de seg ikke så ofte ut og derfor ikke møter så mange menn som før og må derfor smi mens jernet er varmt mtp sex.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette  !

På sine barnefrie helger var det mange enslige mødre som var ute ette et uforpliktende ligg.  Mange gode minner.

Anonymkode: 42954...7dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt opp i alder "tenner" menn seksuelt på kvinner. Er det alder eller utseende som teller mest ?

Anonymkode: a9172...ad3

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor langt opp i alder "tenner" menn seksuelt på kvinner. Er det alder eller utseende som teller mest ?

Anonymkode: a9172...ad3

Mitt inntrykk er at spessielt gutter fra 16-25 tenner på eldre kvinner, 30-40 års alder type milf, mens når de bikker 25-30 så begynner mange å tenne på yngre jenter. Tror det handler om at de tenner på å ha sex med jenter som er litt alderforskjell og at det er spenningen som gjør det. Menn trigges ofte av jakten og kapre ei som er vanskeligere å få pga aldersforskjellen. 

Anonymkode: 137eb...ab1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trur nok bare det at det er litt farligere område, men vet ikke helt hvorfor. Men det er vel egentlig bare slik at man tenner på litt eldre damer iblant. :)

Anonymkode: 07b39...8c3

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo spørre hvilken som helst gutt, og da kan du nesten være sikkert på at de en eller annen gang fantaserte om hun unge mammaen til en kompis. De vil neppe inrømme det men.:P Hadde en kompis jeg gikk på skole med, og hun var veldig ung når hun fikk han. Husker det var et ganske stort tema å prate om den sexye mora hannes. Han ble jo så flau, så gjorde det jo enda mere artig. Grunnen til dette kan være at de søker bekreftelse, og kanskje føles tryggere å ha sex med ei som er rolig og trygg på seg selv. Unge jenter lager ofte mye drama, og er ofte veldig usikker på seg selv, så det blir på en måte en drøm å ha sex med ei erfaren kvinne.

• 1 år senere...
Skrevet

Eldre damer e deilige

Anonymkode: fce3c...32b

Skrevet

Eldre damer er det da ikke noe galt med! 

Anonymkode: 0480f...9f1

Skrevet
På 5.3.2018 den 11.34, AnonymBruker skrev:

Du kan jo spørre hvilken som helst gutt, og da kan du nesten være sikkert på at de en eller annen gang fantaserte om hun unge mammaen til en kompis. De vil neppe inrømme det men.:P Hadde en kompis jeg gikk på skole med, og hun var veldig ung når hun fikk han. Husker det var et ganske stort tema å prate om den sexye mora hannes. Han ble jo så flau, så gjorde det jo enda mere artig. Grunnen til dette kan være at de søker bekreftelse, og kanskje føles tryggere å ha sex med ei som er rolig og trygg på seg selv. Unge jenter lager ofte mye drama, og er ofte veldig usikker på seg selv, så det blir på en måte en drøm å ha sex med ei erfaren kvinne.

Jepp !  Jeg er en av de heldige som fikk oppleve dette, ikke som tenåring da.  Jeg var 24, og kompisens mor var 52.

Anonymkode: 42954...7dd

• Liker 1
Skrevet (endret)

De er mer bevisste, enklere, mer erfarne, vet hva de vil ha, kjenner sin egen kropp og seksualitet vesentlig bedre enn langt yngre medsøstre, ofte over fasen med ti tusen bekymringer og frykt (gravid, sykdommer, følelser, hva skjer etterpå) og ikke minst; med en kropp (litt) preget av livet, fødsler etc. som unge menn spontant responderer på med kåthet og iver gir selvsagt en boost for selvtilliten de knapt har opplevd med sin (eventuelle) partner de siste 15-20 år. Der har du oppskrifta. Nyt ivei sier nå jeg ;)

Endret av Gorgonzola
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Har alltid hatt en dragning mot kvinner som er eldre enn meg. Hadde ei elskerinne på 39 da jeg var 19. Det var praktisk, for alle kompisene var mest opptatt av småripsene, så jeg fikk de vakre og modne kvinnene for meg selv. Hatt et lengre forhold til ei som var 9 år eldre enn meg. Hun jeg er gift med nå er 2 år eldre enn meg (ikke noen stor aldersforskjell det forsåvidt).

Jeg er 45 nå, og synes kvinner på min egen alder er sexy, men jeg kikker fremdeles mest mot de som er noe eldre enn meg. Selvfølgelig kan jeg se unge kvinner som er pene å se på, men føler svært sjelden noen tiltrekkning mot disse. Jeg synes f.eks. kvinner som Kari Bremnes, Åse Kleveland, Unni Lindell og Kristin Skogen Lund er veldig tiltrekkende. Intelligente, sterke og modne kvinner.

Endret av Strider
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...