Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble positivt overrasket. Norge begynner endelig å lage en god del bra serier. Jeg gleder meg faktisk til neste mandag. Ser ut som jeg kommer til å bli en skikkelig TV slave fremover, følger med på altfor mye...Nå begynner vel snart Kripos (dokudrama) på NRK også. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også serien var bra, og kommer til å følge med :-)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja jeg fikk helt sånn "wow..de har brukt filter"

Gjest Moonshadow
Skrevet
Jeg synes også serien var bra' date=' og kommer til å følge med :-)[/quote'] :Nikke:
Skrevet

Syns det var kjempebra. Gleder meg til fortsettelsen.

Skrevet

Synes også det var lovende. Men hvorfor måtte Ole dø i første episode? Jaja...

Skrevet
Men hvorfor måtte Ole dø i første episode?

Syns det var så fryktelig trist jeg... Satt med klumpen i halsen :veldigsur:

Skrevet

Syns det var så fryktelig trist jeg... Satt med klumpen i halsen :veldigsur:

Jeg også, det var trist :(

Skrevet

endelig ser det ut som det kommer en norsk serie som det er verdt å følge med på..jippi :hoppe: skal følge med på den jeg.ja

Skrevet

Gikk glipp av den jeg, på grunn av jobb, men jeg skal nok se den neste mandag. Norska serier har blitt ganske ok etterhvert..bare tenk på svarte penger, hvite løgner...gleder meg til neste mandag :-)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg likte slutten veldig godt.....deilig med en slutt som ikke er "...alle fikk hverandre og alle levde lykkelig...."

Foresten syns jeg Anders Baasmo Christiansen er helt vanvittig kjekk....drømmer nesten om han om natta :oops:

Skrevet

Syns hele serien var knallbra, og syns også slutten var fin.

Gjest Puman
Skrevet

Anders B. C. spilte helt fantastisk der!

Han er en meget dyktig skuespiller!!!!

Kjempebra serie!!!

Skrevet

Jepps, kongeserie! Jeg hadde iogså sansen for slutte, at den ikke ble så klisjeaktig som mange andre serier i samme genre. Håper vi ser mer til slike serier. Tidligere har det jo vært litt begrenset virksomhet i Norge innfor ran, svindel osv. men det har jo endret seg litt den siste tiden, og det gir jo muligheter til å lage slike serier som faktisk kan ha et snev av realisme i seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...