Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte macbooken for 8 mnd siden, og i dag gikk den i gulvet fra 2 meter høgde. Går ikke på og skjermen er knust. Er katten som har dyttet den utfor hyllekanten, har nok selv vært slurven, skulle dyttet den litt lengre inn, men.. har innboforsikring i sparebank 1 og LOfavør, det samme er en til i min husstand. Om datan ikke lønner seg å fikse, får jeg igjen hele kjøpesummen igjen? Trenger en datamaskin så fort som mulig pga jobb... har ikke tid å vente tre uker som feks Elkjøp bruker på sånt! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synd det er Apple. Vanlige laptoper er veldig enkle å bytte skjerm på. Tar max 15min og skjermen koster 5-700kr. Men apple støper inn skjermen og alt med lim. Batteriet er også internt. Slik at de skal være bruk og kast på samme måte som Iphone. 

Anonymkode: 04519...de1

Skrevet
12 timer siden, Monikalis skrev:

Kjøpte macbooken for 8 mnd siden, og i dag gikk den i gulvet fra 2 meter høgde. Går ikke på og skjermen er knust. Er katten som har dyttet den utfor hyllekanten, har nok selv vært slurven, skulle dyttet den litt lengre inn, men.. har innboforsikring i sparebank 1 og LOfavør, det samme er en til i min husstand. Om datan ikke lønner seg å fikse, får jeg igjen hele kjøpesummen igjen? Trenger en datamaskin så fort som mulig pga jobb... har ikke tid å vente tre uker som feks Elkjøp bruker på sånt! 

Det er en egenandel på 3000,- hos LOfavør. Tror nok de vil dekke det tapet.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, tdm900 skrev:

Det er en egenandel på 3000,- hos LOfavør. Tror nok de vil dekke det tapet.

0 i egenandel hos LO favør, når det er 2 i samme husstand som er organisert i LO.

Anonymkode: 5a4f1...329

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...