Gå til innhold

Skuffet over forestillingen Le Miserables.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les Misarbel vet de fleste hva handlet, det har vært om det i forskjellie tv serier og filmer, til og med i donald duck, man skal være rimelig blåst hvis man ikke har fått med seg hva det handler om :) 

Anonymkode: c4cde...78e

Jeg visste ikke hva den handlet om, det gjorde jeg ikke etter å ha sett forestillingen i Oslo heller. Måtte se filmen. 

Har selvfølgelig hørt sangene og gledet meg til å få med meg handlingen på en ordentlig fprestilling, men nei. 

Anonymkode: 61871...eb0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg visste ikke hva den handlet om, det gjorde jeg ikke etter å ha sett forestillingen i Oslo heller. Måtte se filmen. 

Har selvfølgelig hørt sangene og gledet meg til å få med meg handlingen på en ordentlig fprestilling, men nei. 

Ok, jeg visste ikke hva wicked musikalen handlet om, og jeg tror det er en lettere musikal å gå på når man ikke vet så mye om handlingen fra før :)

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg visste ikke hva wicked musikalen handlet om, og jeg tror det er en lettere musikal å gå på når man ikke vet så mye om handlingen fra før :)

Det kan godt hende. Var bare litt skuffet over Les Miserables jeg også. (Tenkte at det kunne handlet om min uvitenhet, men samtidig, man burde vel få med seg handlingen på en forestilling) 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan godt hende. Var bare litt skuffet over Les Miserables jeg også. (Tenkte at det kunne handlet om min uvitenhet, men samtidig, man burde vel få med seg handlingen på en forestilling) 

Jeg kjedet livet av meg, og det var det flere på raden min som gjorde LNDN :)

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg kjedet livet av meg, og det var det flere på raden min som gjorde LNDN :)

"i

AnonymBruker
Skrevet

Les Miserables kan være langdrøy, men jeg tror det ligger litt bak hvor mye man interesserer seg for historien for å fenges. Skal se den i Oslo til lørdag, og jeg gleder meg! :)

Mitt hjerte tilhører dog Phantom of The Opera, startet med filmen i 2005 :hjerte: Så direkteoverføring fra 25 års jubileumet fra Royal Albert Hall i 2011, og har sett forestillingen i London to ganger (2016 og 2017) - antageligvis to av mine høydepunkter i livet. Skal se den nå når den settes opp i Oslo, selv om det blir meget spesielt å se den på norsk, er en smule skeptisk. Jeg elsker den musikalen så mye at hele ene overarmen min er dedikert til filmversjonen (Emmy Rossum og Gerard Butler) :sjenert:

Anonymkode: c0eb8...0df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...