AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Det var ikke vært pengene.Det var tamt å kjedelig.Veldig skuffet ,hadde store forventninger.Hva synes dere. Anonymkode: fb9af...82f 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Har hørt fra flere at oversettelsen er dårlig og at stemmene jevnt over ikke er gode nok, selv om enkelte skiller seg positivit ut. Anonymkode: 979f5...d98
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Det er en fantastisk musikal! Anonymkode: 44858...e73 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 (endret) Du får ta å se Les Miserables neste gang. Jeg er ikke noen fan av musikaler men Les Miserables er en av få musikaler jeg liker. Jeg så 25 års jubileet på The O2 arena i London fra 2010 på DVD selvsagt og den var fantastisk. Så det og ha sett det live må ha vært noe spektakulært. Endret 4. mars 2018 av Balian de Ibelin
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev: Du får ta å se Les Miserables neste gang. Så på det det i går..på les miserables. Anonymkode: fb9af...82f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 Hvor så du den? I London? Anonymkode: 45305...ea6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #8 Skrevet 4. mars 2018 33 minutter siden, Balian de Ibelin said: Du får ta å se Les Miserables neste gang. Jeg er ikke noen fan av musikaler men Les Miserables er en av få musikaler jeg liker. Jeg så 25 års jubileet på The O2 arena i London fra 2010 på DVD selvsagt og den var fantastisk. Så det og ha sett det live må ha vært noe spektakulært. Jeg har sett den i london,utrolig dyktige sanger, men for men ble det for lite handling, og historie, og jeg synes det alltfor langt med sangere som sto rett opp og ned til publikum, vært på andre musikaler jeg har likt, b la annet wicked er utrolig bra, da var det historie, handling og "skuespill", det skjedde noe rett og slett. Anonymkode: c4cde...78e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #9 Skrevet 4. mars 2018 27 minutter siden, Pysa said: Jeg synes den var fantastisk! Jeg har sett den i london,utrolig dyktige sangere, men for men ble det for lite handling, og historie, og jeg synes det alltfor langt med sangere som sto rett opp og ned til publikum, vært på andre musikaler jeg har likt, b la annet wicked er utrolig bra, da var det historie, handling og "skuespill", det skjedde noe rett og slett. Anonymkode: c4cde...78e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #10 Skrevet 4. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Jeg har sett den i london,utrolig dyktige sanger, men for men ble det for lite handling, og historie, og jeg synes det alltfor langt med sangere som sto rett opp og ned til publikum, vært på andre musikaler jeg har likt, b la annet wicked er utrolig bra, da var det historie, handling og "skuespill", det skjedde noe rett og slett. Anonymkode: c4cde...78e Just now, AnonymBruker said: Jeg har sett den i london,utrolig dyktige sangere, men for men ble det for lite handling, og historie, og jeg synes det alltfor langt med sangere som sto rett opp og ned til publikum, vært på andre musikaler jeg har likt, b la annet wicked er utrolig bra, da var det historie, handling og "skuespill", det skjedde noe rett og slett. Anonymkode: c4cde...78e "forestilling. Anonymkode: c4cde...78e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #11 Skrevet 4. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Jeg har sett den i london,utrolig dyktige sangere, men for meg ble det for lite handling, og historie, og jeg synes det alltfor lang forrestilling med sangere som sto rett opp og ned og sang til publikum, vært på andre musikaler jeg har likt, b la annet wicked som er utrolig bra, da var det historie, handling og "skuespill", det skjedde noe rett og slett. Anonymkode: c4cde...78e Sorry ikke meningf å spamme ned, men det manglet ird Anonymkode: c4cde...78e
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. mars 2018 #12 Skrevet 4. mars 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. mars 2018 #13 Skrevet 4. mars 2018 Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev: Les Miserables er jo hellig! Det krever store stemmer for å løfte stykket opp dit den fortjener å være. Har ikke sett den i Oslo. Men har sett den på teater 1 gang, 10. og 25. dvd'ene og filmen. Digget alle tre og har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett den i en eller annen form. Min erfaring er at det er lettere å få med seg handlingen. Dersom man sjekker filmen først. For da kommer handlingen klarer frem synes jeg. Handlingen drukner litt i sangene på teater scenen og 10. og 25, dvd'ene. Det man burde sjekke først er boken
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #14 Skrevet 4. mars 2018 Jeg synes den var helt nydelig, var veldig imponert over de norske sangerne. Anonymkode: bad49...02c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #15 Skrevet 4. mars 2018 Just now, Nasse Nøff ❤ said: Les Miserables er jo hellig! Det krever store stemmer for å løfte stykket opp dit den fortjener å være. Har ikke sett den i Oslo. Men har sett den på teater 1 gang, 10. og 25. dvd'ene og filmen. Digget alle tre og har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett den i en eller annen form. Min erfaring er at det er lettere å få med seg handlingen. Dersom man sjekker filmen først. For da kommer handlingen klarer frem synes jeg. Handlingen drukner litt i sangene på teater scenen og 10. og 25, dvd'ene. Set filmene, vet godt hva det stykket handler om.likevel synes jeg det var drit kjedelig og aaaltfor lang forrestilling, og det var det flere på min benkerad som syntes å Anonymkode: c4cde...78e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #16 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, Balian de Ibelin said: Det man burde sjekke først er boken Hvorfor går du utifra at jeg ikke vet hva musikalen handler om? De aller fleste vet det.. Anonymkode: c4cde...78e
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. mars 2018 #17 Skrevet 4. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor går du utifra at jeg ikke vet hva musikalen handler om? De aller fleste vet det.. Anonymkode: c4cde...78e Dette har ingenting å gjøre med det jeg skrev.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #18 Skrevet 4. mars 2018 Jeg har sett les miserable i London 4 ganger, det er like stort hver gang. Jeg kan ikke fatte å begripe at det ikke er nok handling. Historien følger mange forskjellige karakterer/skjebner, mange år og en revolusjon. Om rike og fattige, tro og håp, skam og skyld, kjærlighet og hat. Den har alt. Anonymkode: 763ed...ebf
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. mars 2018 #19 Skrevet 4. mars 2018 (endret) AnonymBruker skrev (På 4.3.2018 den 20.04): Set filmene, vet godt hva det stykket handler om.likevel synes jeg det var drit kjedelig og aaaltfor lang forrestilling, og det var det flere på min benkerad som syntes å Anonymkode: c4cde...78e Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #20 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, Balian de Ibelin said: Dette har ingenting å gjøre med det jeg skrev. OK, da hadde heller ikke det du sitert på min komentar å gjøre heller.. Anonymkode: c4cde...78e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå