Gå til innhold

Sinnsyk drøm/mareritt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en disgusting drøm inatt som var meget virkelighetstro..

Drømte at det var helg og at jeg og dama hadde overnattingsbesøk av min kamerat som da sov på sofaen. Hun skulle på jobb og med en gang hun gikk ut døren så gikk jeg inn på stuen med den største boneren og kameraten begynte å suge meg...

Så låste hun seg inn igjen og vi rakk akkurat å hoppe bort så hun ikke så det og lurte fælt på hvorfor jeg var naken på stuen med boner.

Bare på vei til toalettet! Øhh ok sa hun og henta noe hun hadde glemt. Så videre i drømmen dytta jeg en stor stol foran døren og gikk tilbake og skampulte kameraten i rumpa...

Wtf... Ikke er jeg homo, ikke er jeg utro og vi har et meget bra sexliv. Aldri drømt noe så sjukt før. Normalt eller unormalt?

Anonymkode: 143e9...37a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En kan ikke styre fantasien/ drømmene

Anonymkode: 57d8d...147

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en disgusting drøm inatt som var meget virkelighetstro..

Drømte at det var helg og at jeg og dama hadde overnattingsbesøk av min kamerat som da sov på sofaen. Hun skulle på jobb og med en gang hun gikk ut døren så gikk jeg inn på stuen med den største boneren og kameraten begynte å suge meg...

Så låste hun seg inn igjen og vi rakk akkurat å hoppe bort så hun ikke så det og lurte fælt på hvorfor jeg var naken på stuen med boner.

Bare på vei til toalettet! Øhh ok sa hun og henta noe hun hadde glemt. Så videre i drømmen dytta jeg en stor stol foran døren og gikk tilbake og skampulte kameraten i rumpa...

Wtf... Ikke er jeg homo, ikke er jeg utro og vi har et meget bra sexliv. Aldri drømt noe så sjukt før. Normalt eller unormalt?

Sikker på at det ikke var ønskedrømmen din?:fnise: Hehe neida, en drøm kan ofte være helt uten sammenheng og lite rot i virkeligheten. Drømte en gang at jeg var et lastebildekk som fraktet en stor last på tvers av hele usa(route 66). Følte meg rimelig svimmel og sliten når jeg våknet opp. 

Anonymkode: b3e1d...05a

• Liker 5
Gjest steinbukk79
Skrevet (endret)

Som noen tidligere har skrevet over her, en kan ikke styre fantasi og drømmer, drømte en natt jeg panelet hele garasjen min, ble rimelig skuffa da jeg våknet :fnise:

Endret av steinbukk79
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at det ikke var ønskedrømmen din?:fnise: Hehe neida, en drøm kan ofte være helt uten sammenheng og lite rot i virkeligheten. Drømte en gang at jeg var et lastebildekk som fraktet en stor last på tvers av hele usa(route 66). Følte meg rimelig svimmel og sliten når jeg våknet opp. 

Stemmer. Jeg drømte feks. at jeg pulte broren min!

Anonymkode: eeae9...c07

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer. Jeg drømte feks. at jeg pulte broren min!

Anonymkode: eeae9...c07

ja jeg drømte en gang at stefaren min pulte meg mens mamma lå i sengen ved siden av (det var ikke en sexdrøm men voldtekt).... ganske sykt hva hjernen kan finne på når man sover

Anonymkode: 0555c...8a3

AnonymBruker
Skrevet

Verste av det hele var at det gikk for meg i søvne så må jo ha vært opphisset i drømmen.. 😳 Vi sover uten klær så vekket dama med en varm sprut på ryggen 😬

AnonymBruker
Skrevet

Den sykeste drømmen jeg hadde var at jeg var fastbundet til en stol av en kvinnelig kidnapper. Hun så ut som lara croft, og gikk i bare ei truse og toppløs. Satte seg oppå meg og plaget meg hele natten uten at jeg fikk kose med henne. Du kan si jeg var seksuelt frustrert når jeg våknet🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...