AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Usj. Kom hjem ensom i går natt. Så så jeg at han kjekkasen hadde vært å tittet på historien min. Spurte han om hva han driver med nå. Har ikke fått noe svar. Han tenker vel sitt ettersom jeg meldte han så sent. Men han har gjordt det samme ovenfor meg😂 så da må det vel være greit at jeg gjør det samme. Har hatt sex med han to ganger. Han som la meg til på fb. Han følger med på alt jeg legger ut på historien min. Men svare meg. Det gidder han ikke? 😂 Ja ja. Verden er rar. Kjenner jeg angrer for at jeg gav han oppmerksomhet. Anonymkode: f16bd...390
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Player. Leker med deg. Kutt han ut. Anonymkode: 3ff52...279 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Du angrer på at du ga han oppmerksomhet? Skal ikke så mye til altså. Hva med å stå for ting du gjør? Anonymkode: 3c15a...f03 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du angrer på at du ga han oppmerksomhet? Skal ikke så mye til altså. Hva med å stå for ting du gjør? Anonymkode: 3c15a...f03 Ja ja. Har ikke så mye valg. Gjordt er gjordt😉 Anonymkode: f16bd...390 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 Hva var fælt med det? Kan ikke regnes som en fyllemelding en gang. Anonymkode: e23da...dfa 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 Kan du se hvem av vennene dine som har vært inne på FB-siden din? Hvordan ser du det? Anonymkode: 9b35b...e4c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #7 Skrevet 5. mars 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du se hvem av vennene dine som har vært inne på FB-siden din? Hvordan ser du det? Anonymkode: 9b35b...e4c Du må ha fb messenger innstallert på mobilen for å kunne legge ut bilder på historien din. De varer i 24 t som på snap. Det er kun dine venner på fb som kan se historien din. Jeg kan se hvem som har tittet på historien min Anonymkode: f16bd...390
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #8 Skrevet 5. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må ha fb messenger innstallert på mobilen for å kunne legge ut bilder på historien din. De varer i 24 t som på snap. Det er kun dine venner på fb som kan se historien din. Jeg kan se hvem som har tittet på historien min Anonymkode: f16bd...390 Svarte han deg ikke ? Anonymkode: 202cd...b1f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #9 Skrevet 6. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Svarte han deg ikke ? Anonymkode: 202cd...b1f Niks. Han tar nok kontakt når det passer han. Men samme kan det være. Nå driter jeg i han og ignorerer han tilbake 😋 Anonymkode: f16bd...390
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå