AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Jeg holder på å ta ansiktsbilde av meg selv for å bruke på Tinder (nærbilde), og problemet er at jeg ser flere feil enn ikke-feil. Det er ikke slik at jeg graver meg ned, men jeg ser at "ansiktet" er trolig en grunn til at jentene sveiper til venstre. Jeg er jo ellers bra trent, høy, mandig-utseende, god hygiene, ren, høyere utdannelse, m.m. Hva faen? Er dette vanlig? Anonymkode: da744...169 1
Ichiko Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Mange som er kjempefine i virkeligheten, men som ikke blir så heldige med foto, spesielt ikke selfies - kanskje få noen andre til å ta bilde av deg i stedet? 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Jeg nevnte det samme for noen venner av meg. De sa at jeg var penere i virkeligheten enn på bilder Skulle gjerne visst selv om dette stemmer, men klarer ikke å se på meg selv såpass godt utenfra Men jeg ser likevel at dette oppstår med andre rundt meg.. At de er penere i virkeligheten enn på bilder. Gjelder sikkert for deg Anonymkode: 756cd...759 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 Kjenner til problemet. Jeg kan se bilder på face, insta etc av folk jeg kjenner og tenke shit så flinke de er til å se pene ut, mange som ser ut som de babene som til vanlig har et helt ok/normalt utseendet. Så er det meg da som ser mye verre ut på bilder (hørt av alle jeg har møtt på date, og folk jeg kjenner) enn jeg egentlig er. Har gitt opp nettdating i bunn og grunn. OG funnet ut hvor mye utseendet faktisk betyr. Anonymkode: 68671...037 2
Zikkzakk Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 Du kan sende bilde til meg på PM og så kan jeg vurdere bildet om du vil. Skal selvsagt ikke vise bildet til noen andre . Har gjort det med noen før og tror de ble fornøyd med tilbakemeldingen.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner til problemet. Jeg kan se bilder på face, insta etc av folk jeg kjenner og tenke shit så flinke de er til å se pene ut, mange som ser ut som de babene som til vanlig har et helt ok/normalt utseendet. Så er det meg da som ser mye verre ut på bilder (hørt av alle jeg har møtt på date, og folk jeg kjenner) enn jeg egentlig er. Har gitt opp nettdating i bunn og grunn. OG funnet ut hvor mye utseendet faktisk betyr. Anonymkode: 68671...037 Aha! Da er det sikkert sånn med mange, inkludert meg selv (håper jeg), at jeg ser bedre ut i virkeligheten! Anonymkode: da744...169 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #7 Skrevet 4. mars 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner til problemet. Jeg kan se bilder på face, insta etc av folk jeg kjenner og tenke shit så flinke de er til å se pene ut, mange som ser ut som de babene som til vanlig har et helt ok/normalt utseendet. Så er det meg da som ser mye verre ut på bilder (hørt av alle jeg har møtt på date, og folk jeg kjenner) enn jeg egentlig er. Har gitt opp nettdating i bunn og grunn. OG funnet ut hvor mye utseendet faktisk betyr. Anonymkode: 68671...037 Jeg må synes ikke jeg gjenkjenner meg selv i det hele tatt på bilder Anonymkode: 756cd...759 1
aiba Skrevet 4. mars 2018 #8 Skrevet 4. mars 2018 Jeg har motsatt problem, er så fotogen og det vises ikke på bilder at jeg er feit 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå