AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Hvorfor oppfordres det til dette her på kg? Er det normalen? Det er mest kvinner som oppfordrer til det. Har det å gjøre med avhengighet av god økonomi? "Han var ikke en jeg ble kjempe forelsket i, men vi hadde god kjemi, han har god og ryddig økonomi og vi samrabeider". Er det dette som er vanlig? jeg vil aldri ta til takke med noen. Jeg blir heller alene, enn å være med noen jeg ikke tenner på. Anonymkode: dac70...4ef 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Jeg er enig, og ja - jeg tror nok mange fokuserer på å "finne noen". Folk er jo også veldig ulike i sine prioriteringer, og hvor godt de trives alene. For mange er det nok armkroken det handler om, noen som er der, og noen å stifte familie med. Anonymkode: a56e4...96d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor oppfordres det til dette her på kg? Er det normalen? Det er mest kvinner som oppfordrer til det. Har det å gjøre med avhengighet av god økonomi? "Han var ikke en jeg ble kjempe forelsket i, men vi hadde god kjemi, han har god og ryddig økonomi og vi samrabeider". Er det dette som er vanlig? jeg vil aldri ta til takke med noen. Jeg blir heller alene, enn å være med noen jeg ikke tenner på. Anonymkode: dac70...4ef Er det virkelig vanlig at folk blir sammen med noen de ikke tenner på?? Anonymkode: 68769...fec 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 Nei, det ser jeg ikke så ofte her på KG eller i virkeligheten. De eneste gangene jeg ser det er når folk ikke greier å være alene og MÅ være sammen med noen og da tar de til takke med den første som melder seg som interessert i dem. Ellers blir vanlige folk sammen med de de er forelsket i. Jeg vet forresten ikke hva du mener med "avhengighet av god økonomi". En preferanse er ikke det samme som en avhengighet. De fleste med ryddig økonomk ønsker seg igrunn ikke en lukshusfellekandidat. Anonymkode: 22a24...174 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 Jeg ser at det er slik for endel her inne, men det er ikke slik det fungerer for meg. Jeg er singel nettopp av den grunn Ingen skal være "grei nok", det skal være kjærlighet Anonymkode: c3019...13b 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser at det er slik for endel her inne, men det er ikke slik det fungerer for meg. Jeg er singel nettopp av den grunn Ingen skal være "grei nok", det skal være kjærlighet Anonymkode: c3019...13b Som er en kjemisk reaksjon i hjernen din som varer en stund. Anonymkode: 94707...c25 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #7 Skrevet 4. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som er en kjemisk reaksjon i hjernen din som varer en stund. Anonymkode: 94707...c25 Nei, det er forelskelsen det. Kjærlighet bygger seg opp over tid. Anonymkode: 68769...fec 8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #8 Skrevet 4. mars 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig vanlig at folk blir sammen med noen de ikke tenner på?? Anonymkode: 68769...fec Tydeligvis! Det er jo så mange her som spør om kjærligheten, om de ble sammen med sin forelskelse, men svarene er jo ofte at de gjerne ble sammen med en de ikke trodde de kunne finne noen bedre enn. Og evt bitre svar fea bitre menn da;"når du eldes er du ikke så kresen lenger, da er du glad jeg ikke tok selvmord" Anonymkode: dac70...4ef
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #9 Skrevet 4. mars 2018 Enig med dere over.... møter da nokk av menn som er "greie nok" Anonymkode: dac70...4ef
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #10 Skrevet 4. mars 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er forelskelsen det. Kjærlighet bygger seg opp over tid. Anonymkode: 68769...fec Åja, da så Anonymkode: 94707...c25
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #11 Skrevet 4. mars 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som er en kjemisk reaksjon i hjernen din som varer en stund. Anonymkode: 94707...c25 Kjærlighet utløser mange reaksjoner ja. Det er det som uansett får meg til å orke et forhold med noen. Anonymkode: c3019...13b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #12 Skrevet 4. mars 2018 Synes jeg har sett flest menn mene det, men i ulike varianter. Den der om at vakre kvinner skal gi menn som har nada å tilby en sjanse er jo en klassiker. Andre igjen ser ut til å være sånn som ikke trives alene, og blir da sammen med en som er grei nok. Jeg blir ikke lett forelsket og er heller alene enn å bare finne en eller annen. Anonymkode: dbbaf...b8a 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #13 Skrevet 4. mars 2018 Syns også det stort sett er menn som oppfordrer til dette. At kvinner helst skal ta til takke med hvem som helst mann som liker dem, selv om de ikke liker de noe særlig tilbake. Ellers er de kravstore, urealistiske og høy på seg selvAnonymkode: 103a4...301 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #14 Skrevet 4. mars 2018 Den nyere tid med at alt er synlig på sosiale medier viser jo at forhold mellom menn og kvinner ikke er liv laga. Før kunne man kanskje innbille seg det, for man levde med sitt eget naive syn på det andre kjønnet, men nå får man virkeligheten trykket opp i ansiktet uansett hvordan man vrir og vender på det. Menn og kvinner er altfor forskjellige. Det er så enkelt som at menn er jegere og den eneste grunnen til at folk skal skvise seg inn i forhold idag er at samfunnet på en måte forventer det. Idag kan en kvinne velge om hun vil ha barn eller ikke. Feilen hun gjør er jo å tro at man skal leve som en lykkelig familie resten av livet. Feilen menn gjør er å tro dette skal bli bra. Det tar ikke lang tid før han kjeder seg med det seksuelle og skal jakte videre. Idag viser dette seg som kg`s uendelige tråder om menn som snakker med kvinner på snap eller en annen kanal som er egnet for flørting som raskt blir bildeutveksling. I den andre enden sitter en dame som elsker oppmerksomheten hun får igjen og igjen.Det er jo så enkelt, send frekke bilder av deg selv og du får en bekreftelse på at du er mer spennende enn partneren han har hjemme. Veldig godt for selvfølelsen naturlig nok. Kvinnen sitter i fella med barn og en haug av plikter og ønsker at han skal finne henne like spennende som han gjorde i begynnelsen. Etterhvert blir dette bare en følelse av å være uelsket som får sette seg mer og mer. Det tar noen år med nedturer før man virkelig ser dette og da er det også veldig mye som faller på plass. Det blir ikke noen nedtur å velge å være singel lengre. Anonymkode: 984fb...aef
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #15 Skrevet 4. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den nyere tid med at alt er synlig på sosiale medier viser jo at forhold mellom menn og kvinner ikke er liv laga. Før kunne man kanskje innbille seg det, for man levde med sitt eget naive syn på det andre kjønnet, men nå får man virkeligheten trykket opp i ansiktet uansett hvordan man vrir og vender på det. Menn og kvinner er altfor forskjellige. Det er så enkelt som at menn er jegere og den eneste grunnen til at folk skal skvise seg inn i forhold idag er at samfunnet på en måte forventer det. Idag kan en kvinne velge om hun vil ha barn eller ikke. Feilen hun gjør er jo å tro at man skal leve som en lykkelig familie resten av livet. Feilen menn gjør er å tro dette skal bli bra. Det tar ikke lang tid før han kjeder seg med det seksuelle og skal jakte videre. Idag viser dette seg som kg`s uendelige tråder om menn som snakker med kvinner på snap eller en annen kanal som er egnet for flørting som raskt blir bildeutveksling. I den andre enden sitter en dame som elsker oppmerksomheten hun får igjen og igjen.Det er jo så enkelt, send frekke bilder av deg selv og du får en bekreftelse på at du er mer spennende enn partneren han har hjemme. Veldig godt for selvfølelsen naturlig nok. Kvinnen sitter i fella med barn og en haug av plikter og ønsker at han skal finne henne like spennende som han gjorde i begynnelsen. Etterhvert blir dette bare en følelse av å være uelsket som får sette seg mer og mer. Det tar noen år med nedturer før man virkelig ser dette og da er det også veldig mye som faller på plass. Det blir ikke noen nedtur å velge å være singel lengre. Anonymkode: 984fb...aef Det finnes faktisk forskjellig type mennesker der ute! Hvis dette er den første mennesketypen du tenker på i en slik setting, så kan det hende at du er for mye på sosiale medier og vanker for mye med den flokken. Man ser jo gjerne det som man mengder seg med. Anonymkode: c3019...13b 5
Gjest Minesveiper Skrevet 4. mars 2018 #16 Skrevet 4. mars 2018 (endret) Jeg har litt samme holdning som ts, og det er flere grunner til det. På et tidspunkt hadde jeg et lederverv i en studentorganisasjon. Det skjer noe med en del kvinner når de ser en mann være flink i noe de selv er opptatt av. Plutselig blir du puttet på en pidestall, og de ser veldig opp til deg. Jeg synes først og fremst det er veldig råttent å utnytte følelsene til en person for å få dekket et fåtall av behov man har selv. I mine øyne er det å kaste vekk tiden til et annet menneske fordi når noen er skikkelig forelsket så ser de ikke alltid tegnene på laber interesse hos den de er forelsket i. De finner ulike grunner som forklarer hvorfor h*n gjør sånn og sånn, og de kan gå lenge i en relasjon hvor motparten ikke er skikkelig interessert. Jeg synes det riktige er å avvise pent, og heller gi den som er forelsket muligheten til å møte noen andre slik at de kan få oppleve gjensidig forelskelse. Jeg har vært heldig og møtt noen veldig gode damer i mitt liv, og siden jeg har gjort det vet jeg hvor lykkelig man kan være dersom man møter en hvor alt bare klaffer og begge er gjensidig forelsket. Det blir helt uaktuelt å gå fra det til å være i en relasjon hvor man ikke er skikkelig interessert i damen. Jeg hadde ikke vært lykkelig i en slik relasjon. Endret 4. mars 2018 av Minesveiper
Lee Jones Skrevet 4. mars 2018 #17 Skrevet 4. mars 2018 Om du spør flere gifte lykkelige ektepar så svarer mange at de ikke var tiltrukket ved første øyekast, første date eller til og med første månedene. Det er mange ektepar jeg vet om som gikk på samme skole uten at de la merke til hverandre. Men det er jo kanskje litt annerledes i dagens samfunn og i by. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #18 Skrevet 5. mars 2018 Ser ikke mange som oppfordrer folk til å være sammen med noen, de ikke har følelser for. Er vel mer der hvor noen har vært på noen dater med en mann, de tenner på han, og han er flott på alle måter, men er ikke forelsket. Da er det vel mange som har kommet med råd, om å gi det litt tid, for å se om forelskelsen kommer. Jeg er selv sånn som kan få følelser, etter det har gått en stund. Men det må jo være en seksuell kjemi på plass fra start. Anonymkode: 44d9e...ee0
godjenten Skrevet 5. mars 2018 #19 Skrevet 5. mars 2018 21 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor oppfordres det til dette her på kg? Er det normalen? Det er mest kvinner som oppfordrer til det. Har det å gjøre med avhengighet av god økonomi? "Han var ikke en jeg ble kjempe forelsket i, men vi hadde god kjemi, han har god og ryddig økonomi og vi samrabeider". Er det dette som er vanlig? jeg vil aldri ta til takke med noen. Jeg blir heller alene, enn å være med noen jeg ikke tenner på. Anonymkode: dac70...4ef Folk er forskjellige. Noen krever mer ut av forholdet enn andre. Ærlig sak det. Men det er vel ingen som anbefaler at man skal være sammen med noen man ikke tenner på?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #20 Skrevet 5. mars 2018 Hadde gjerne vært sammen med ei som var grei nok, om jeg hadde vært grei nok for henne. Jeg synes selv jeg er grei nok, men har ikke møtt noen som er enig ennå. Anonymkode: 401a5...f1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå