AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Nå er endelig snart våren her, synes vinteren har vært så lang, mørk og kald. Og ikke minst føler jeg meg så deprimert! Jeg har sikkert ingen grunn til å klage, men synes det har vært en lang periode med ulike utfordringer. Alt fra dårlig økonomi, vannlekkasje, rusproblemer og psykiske problemer i nær familie osv.... Det tar liksom aldri slutt! I helga dukket det opp ett par nye utfordringer, og da kjente jeg begeret var fullt. Jeg skal alltids komme meg igjennom disse utfordringene også, men måtte bare få det ut her inne. Anonymkode: 66dc3...79e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Er det en trøst at du ikke er alene om å føle det sånn? Anonymkode: 2f048...3ba 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 Jeg vet at alle har utfordringer i livet, og noen enda verre enn mine også. Var bare så mye på en gang hvis du skjønner..., og da er det godt å bare få det ut. Anonymkode: 66dc3...79e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke alene Anonymkode: 05060...12d Takk☺️ Anonymkode: 66dc3...79e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at alle har utfordringer i livet, og noen enda verre enn mine også. Var bare så mye på en gang hvis du skjønner..., og da er det godt å bare få det ut. Anonymkode: 66dc3...79e Bare å få det ut, kjære deg. Det er lov til å kjenne på at ting flyter over når det faktisk flyter over. Ingenting å skamme seg over Anonymkode: 05060...12d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå