AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Vurderer å dra på språkkurs en måneds tid til enten Irland eller England. Vurderer det egentlig bare på grunn av reisen og opplevelsen, da jeg ikke tror jeg får noe stort utbytte av det, siden jeg er flytende i engelsk fra før. Kunne selvsagt valgt et annet land med et språk jeg ikke kan, men en måneds språktrening i et språk jeg ikke har erfaring med fra før gir vel ikke det største utbyttet det heller. Er det noen her som har erfaring med sånn språkkurs? Og noen innspill? Er jeg helt på jordet som vurderer det? Anonymkode: 69a12...361
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Det du egentlig reiser på er en måned mest fest og alkohol. Det var i alle fall det den gangen jeg dro på sånn tur. Vi hadde litt skole på dagtid, men det meste var fest og moro. Jeg ville heller brukt pengene på interrail. Anonymkode: 6ef14...0cd 1
Gjest Overrasket Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 Dersom du har foreldre/foresatte som er engelske, og selv er trospråklig, ville jeg nok antatt at det er litt bortkastet å reise på typisk språkreise. Dersom du bare er en gjennomsnittsnordmann med engelskundervisning på skolen er det nok litt overdrevent å kalle deg flytende. Dog er det fortsatt mulig at typiske språkreiser kanskje blir litt for lite innholdsrikt. Det du kan vurdere er å selv sette sammen reisen, finne en anerkjent skole/sommerskole med seriøs skolering, finne et sted og bo og kjøpe flybiletter. Det er mange seriøse skoletilbud som du kan oppsøke, og som garantert kan lære deg masse du ikke visste fra før
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #5 Skrevet 15. juli 2019 Noen erfaringer med dette? Anonymkode: ce1ed...dcf
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #6 Skrevet 15. juli 2019 Har selv erfaring med at EF er useriøse. Anonymkode: 09bbd...dae
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #7 Skrevet 16. juli 2019 Min erfaring med EF språkreise er fulle 13-15 åringer som bor hos engelskmenn som ikke bryr seg om annet enn pengene de får for å ha en ungdom i hus. Det finnes garantert bedre alternativ til å lære engelsk/annet språk, om det er det som er målet. Anonymkode: 6ef14...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #8 Skrevet 16. juli 2019 Herregud, er dette noe som foregår ennå? Jeg husker jeg drømte om slike reiser, så reklamer for det og slikt... For 20 år siden... Anonymkode: ed3de...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå