Gå til innhold

kattemisshandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns hver eneste gang jeg løfter opp en avis for tiden, så er det en eller annen atikkel om misshandling av katter. :( :evil:

Skjønner ikke hvordan folk kan være så slemme, en syk verden vi lever i, når det blir sette på som morro å tortorere et forsvarsløst dyr.

Håper den stakkars puten min som er borte i den store verden har det bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig... det er ikke grenser for hva folk kan få seg til å gjøre mot dyrene. Ser på min pus hvor glad og tillitsfullt hun venter ved døren når jeg kommer hjem fra jobb og hvordan hun koser seg inne med oss på kveldstid og natt. Syns så synd på de stakkars kattene som bruker vår garasje til å prøve å holde varmen når det er storm ute. Blir helt oppgitt og utrolig trist av all driten som finnes rundt om.

Skrevet

Jeg klarer nesten ikke å lese om sånt, jeg synes så forferdelig synd på dyr som blir mishandlet, spesielt katter. Katter er hellige for meg, jeg takler ikke å se en katt bli skadet. Når jeg leser om ting som den katten som ble skutt med pil gjennom snuta og inn i magen, så får jeg så lyst å bare rive i filler den personen som gjorde det... Binde fast personen til en stol og skyte en pil ned halsen med samme buenarmbrøsten som ble brukt på katten feks. Det finnes overhodet ingen respekt eller aksept for sånne folk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...