AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Har begynt på spinning og ønsker nå å kjøpe meg spinningsko. Bor på liten plass med dårlig utvalg så jeg vil gjerne kjøpe på nett (selv om jeg vet jeg burde prøve de... får heller sende tilbake). Har mulighet til å kjøpe på xxl. Er det sånn at terrengsko/spinningsko kan brukes om hverandre? Har noen et konkret forslag til noen gode og ikke for dyre spinningsko? Det er så mye å velge mellom... Anonymkode: 72088...5a8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Jeg kjøper kun diadora. Men det har litt med størrelsene og gjøre, og stivelsen. De er så stive som jeg foretrekker. Jeg har sko som går til både utendørs og innendørs, men det har blitt til at to par kun brukes ute og et par inne. Har shimano også, populært merke i sykkelsko. Anonymkode: e72a2...3a0
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Takk for svar! Hva heter de du bruker kun inne? HI Anonymkode: 72088...5a8
Wiggins Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 Jeg ville aldri i verden kjøpt sykkelsko eller andre sko uprøvd. Nå har jeg ganske brede og høye føtter da. Diadora er alt for smale for mine føtter. Jeg har brukt Northwave og Bontrager, jeg tror ikke XXL har dem. Du burde i det minste ringe en XXL-butikk, beskrive føttene dine og høre hvilke sko som kan passe. Terrengsykkelsko kan brukes til spinning, men jeg ville ikke brukt innesko til sykling ute. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #5 Skrevet 6. mars 2018 På 3/4/2018 den 16.09, AnonymBruker skrev: Har shimano også, populært merke i sykkelsko. Shimano har gode sko. Merk at størrelsesmessig har "halvstørrelsene" (38,5/39,5 etc) bredere lest enn "helstørrelsene" (38/39 etc). Anonymkode: 5ed2b...611
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå