AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Hei! Er det noen som har noen fine "reisestellematter til stelleveske å anbefale? Vil ha en som ikke tar så stor plass i veska, er myk og lett å rengjøre/ vannavvisende... og kanskje litt fin også 😊 Ikke koste skjorta såklart.. Noen som har tips? Anonymkode: de0d1...d8e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Følger det ikke ofte med da? I vår emmaljunga følger det med stellematte til reise. Anonymkode: 0f02b...c92 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Følger det ikke ofte med da? I vår emmaljunga følger det med stellematte til reise. Anonymkode: 0f02b...c92 Fuulgte ikke med på noen av de vi så på. Vi bruker engangs fra libero Anonymkode: 60a1b...001
våren14 Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 Ikea har fått inn en ny jeg liker! Kjøpte en, tror jeg vil ha flere Vel og merke tynn, men for stell på farten funker det helt fint. Planer om å bruke hjemme ved sofaskift osv også. Fin str, mykt stoff, billig, tar liten plass, 60 graders vask (et must!) og faktisk litt fresht! https://m2.ikea.com/no/no/p/klaemmig-stelleunderlag-gra-gul-80373086/
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er det noen som har noen fine "reisestellematter til stelleveske å anbefale? Vil ha en som ikke tar så stor plass i veska, er myk og lett å rengjøre/ vannavvisende... og kanskje litt fin også 😊 Ikke koste skjorta såklart.. Noen som har tips? Anonymkode: de0d1...d8e Kjøp deg tisselaken. De klipper du til til passe størrelse og vasker du lett. Alternativt flanellsbleier du har med enten alene eller i tillegg og legger opp på i stedenfor store håndklær. Stellematte som er polstret trenger du ikke. Der er mykt underlag de fleste steder. (Og noen steder er det ekkelt og gristet. Da er det greit med noe du vet er tett og som går i vaskemaskinen på høy temperatur når du kommer hjem.) Anonymkode: 6da93...70f 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 Digget min polstrede med plast på den ene siden. Kunne skifte på gulvet. Og det å kunne tørke over plasten med sprit var nødvendig etter noen eksplosjoner Anonymkode: 8ed29...46f
Piruette Skrevet 4. mars 2018 #7 Skrevet 4. mars 2018 Har denne og er kjempe fornøyd! Lett å rulle sammen, kan vaskes og tar lite plass. Også er den søt 😋 https://www.jollyroom.no/babyutstyr/stellebord/stellematter/done-by-deer-elphee-stellematte-gra
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #8 Skrevet 4. mars 2018 https://www.kappahl.com/nn-no/barn/Baby-accessories/stellematte/126706 denne fra kappahl syns jeg var veldig høvelig! Anonymkode: 86302...d22
HederaHelix Skrevet 4. mars 2018 #9 Skrevet 4. mars 2018 Stellematte fra Newbie fra Kappahl bruker jeg. Tar lite plass og er fin å se på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå