AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Har kjøpt meg ny dusj og fant ut ved en tilfeldighet at det har vibrerende stråle, dusjer nå litt vel lenge, mannen har fått vite om dusjhode å aksepterer jeg dusjer lenger, så lenge han får se på å onanere mens jeg dusjer... Flere som får himmelske orgasmer i dusjen ??? Anonymkode: f5e6d...2e5 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Nei, det er nok bare deg. Anonymkode: 0e4f8...744 3
WubWub Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 høres litt rart ut at mannen må "akseptere at du dusjer" og at "han må se på". litt privatliv må man vel ha 16
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 Det høres veldig pervers og ekkelt ut. Du er helt sikkert alene om dette. Jeg tror faktisk ikke at det er noen andre siviliserte enn deg som onanerer. Jeg tro alle andre egentlig bare har lest om det i en bok og fantaserer ut fra det. Anonymkode: 5909d...7cd 6
WubWub Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 han mannen din høres veldig kontrollerende ut. foreslår at du dumper han 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har kjøpt meg ny dusj og fant ut ved en tilfeldighet at det har vibrerende stråle, dusjer nå litt vel lenge, mannen har fått vite om dusjhode å aksepterer jeg dusjer lenger, så lenge han får se på å onanere mens jeg dusjer... Flere som får himmelske orgasmer i dusjen ??? Anonymkode: f5e6d...2e5 Hehe han må ikke d..., men jeg har heller ikke noe i mot at han gjør det heller, fører stort sett til da... Ts Anonymkode: f5e6d...2e5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #7 Skrevet 5. mars 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Har kjøpt meg ny dusj og fant ut ved en tilfeldighet at det har vibrerende stråle, dusjer nå litt vel lenge, mannen har fått vite om dusjhode å aksepterer jeg dusjer lenger, så lenge han får se på å onanere mens jeg dusjer... Flere som får himmelske orgasmer i dusjen ??? Anonymkode: f5e6d...2e5 Jaaaah går så jeg nesten omkommer. Haha. Anonymkode: a046f...c0b
Gjest K.S.G Skrevet 5. mars 2018 #8 Skrevet 5. mars 2018 Ja det er skikkelig digg :D anbefaler alle som ikke har prøvd å ta seg en tur i dusjen i løpet av dagen 😜. Pluss at man blir jo fylt med energi . Onani er sunt og bra på alle måter.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #9 Skrevet 5. mars 2018 4 minutter siden, K.S.G skrev: Ja det er skikkelig digg :D anbefaler alle som ikke har prøvd å ta seg en tur i dusjen i løpet av dagen 😜. Pluss at man blir jo fylt med energi . Onani er sunt og bra på alle måter. Hvordan blir orgasmen? Det går for meg så jeg holder på å dø Anonymkode: a046f...c0b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #10 Skrevet 5. mars 2018 Ser det er den store onanidagen i dag. Jeg tar saken i egne hender av og til, men stort sett kun for å stresse ned. Og det gir meg ikke mer energi som noen sier, tvert i mot. Anonymkode: edff0...87c
Gjest K.S.G Skrevet 5. mars 2018 #11 Skrevet 5. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan blir orgasmen? Det går for meg så jeg holder på å dø Anonymkode: a046f...c0b Hehe ja det blir jo ganske intenst ☺️ Det kjennes jo nesten ut som man eksploderer på ett tidspunkt 😅 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan blir orgasmen? Det går for meg så jeg holder på å dø Anonymkode: a046f...c0b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #12 Skrevet 5. mars 2018 Ja jeg onanerer i dusjen med dusjstrålen, men ingen for se på. Anonymkode: c2834...6fa
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #13 Skrevet 5. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg onanerer i dusjen med dusjstrålen, men ingen for se på. Anonymkode: c2834...6fa 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg onanerer i dusjen med dusjstrålen, men ingen for se på. Anonymkode: c2834...6fa Nei det må jo være lov å kunne være i fred, hvis man ønsker det 🙂 Anonymkode: 59ece...b5a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #14 Skrevet 5. mars 2018 Godt jeg ikke er alene om å like det... liker dere å gjøre det foran partner også ? Tenner meg værtfall.... Ts Anonymkode: f5e6d...2e5 2
Harleqin Skrevet 8. mars 2018 #15 Skrevet 8. mars 2018 Tssk..bruke opp alt det varme vannet, nå som strømmen er så dyr
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #16 Skrevet 8. mars 2018 Dusjen gir de beste orgasmene! Bare ikke bruk for varmt vann og hold på for lenge, og IKKE stå oppreist😂 Jeg hadde ikke hatt noe i mot at han ser på, men ikke hver gang. Anonymkode: 9db8a...2ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå