AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Jeg kjøpte leiligeten jeg nå bor i for snart 2 år siden. Da jeg kjøpte den var en enkel barbenk fra ikea festet til veggen. Denne fjernet jeg fordi jeg heller ville ha plass til et skikkelig spisebord. Jeg har gipsplater med glassfiber tapet (?), slik som dette: https://www.clasohlson.com/no/Glassfiberstrie-/40-9828?gclid=EAIaIQobChMInqCF2b_S2QIVROAYCh0QOwnHEAYYAyABEgLxCvD_BwE Da tepeten er veldig ru, ble det veldig stygt etter at jeg fjernet denne barbenken. Jeg pusset ned og malet over for å gjøre det så fint som mulig, men det var ikke mulig å gjøre det pent. Jeg vil nå legge over ny tapet på den veggen. Jeg vil fortsatt ha samme type tapet da det er denne sorten som er i resten av rommet og leiligheten. Hvordan kan jeg gjøre dette på den enkleste og mest økonomiske måten? Må jeg pusse ned hele veggen for så å legge over ny, eller er det mulig å legge over ny tapet uten at det blir stygt? Setter stor pris på svar Anonymkode: 39fcb...5e3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Ville lagt ny på hele veggen. Vanskelig å skjøte en flekk. eller mest av alt. Jeg ville aldri lagt glassfiberstrie. Trodde faktisk ikke det var å få tak i lenger. Har brukt 100 talls timer på å rive ned glassfiberstrie, helsparkle eller fiberduk. Bare å fjerne dette og male trendy gav meg verdiøkning på 400 000 ved et salg i fjor. Anonymkode: 8bb01...50c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå