Mary2017 Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 (endret) Hei Hvilke fasadeendringer hadde dere gjort for at dette huset skal se mer moderne og koselige ut? Større vinduer? Bytte entretak? Ny inngangsparti? Med forbehold at kommunen godkjenner ... Tusen takk på forhånd ! 💕 Endret 4. mars 2018 av Mary2017
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 det som er "fint" med slike hus er at det er absolutt ingen sjarm eller tradisjonelle stilelementer som er verdt å ta vare på, det gir litt mer frihet til å gjøre noe dristig med liten risiko for å ødelegge helheten. Jeg synes slike hus med tilbygg i nyere funkisstil er veldig stilig. Anonymkode: 4f5a8...27d 4
Mary2017 Skrevet 4. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: det som er "fint" med slike hus er at det er absolutt ingen sjarm eller tradisjonelle stilelementer som er verdt å ta vare på, det gir litt mer frihet til å gjøre noe dristig med liten risiko for å ødelegge helheten. Jeg synes slike hus med tilbygg i nyere funkisstil er veldig stilig. Anonymkode: 4f5a8...27d Tusen takk for svar. Tror dessverre ikke at det er noen plass igjen for tilbygg. (
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 Jeg sitter å skisser på mitt eget hus fra 80tallet bygget av block watne og har godt av å tenke på andre ting. Jeg klemte ut tre raske ideer, nå vet jeg at de to første ikke er aktuelle for din del TS, men for å få idèballen til å rulle er det ikke noe galt i å starte litt ekstremt og urafinert. ide nr 3 vil ikke være så ekstremt mye dyrere om du uansett ønsker å bytte kledning og vinduer. Anonymkode: 4f5a8...27d 2
Mary2017 Skrevet 4. mars 2018 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sitter å skisser på mitt eget hus fra 80tallet bygget av block watne og har godt av å tenke på andre ting. Jeg klemte ut tre raske ideer, nå vet jeg at de to første ikke er aktuelle for din del TS, men for å få idèballen til å rulle er det ikke noe galt i å starte litt ekstremt og urafinert. ide nr 3 vil ikke være så ekstremt mye dyrere om du uansett ønsker å bytte kledning og vinduer. Anonymkode: 4f5a8...27d Ide nr 3 er 👌🏻👍🏻😊 Bare en ting at det er egen inngang til kjelleretasjen via trapper under terrasse. Men kanskje det går an å fjerne den inngangsdøra da vi egentlig ikke vurderer kjelleretasjen som utleiedel, vi har behov for alle 3 etasjer selv. I 1.etg blir det soverommene da vi ønsker å flytte stue/ kjøkken til 2.etg pga fint utsikt. Terrasen med inngang fra soverommene kanskje kan ikke brukes til grilling og sommerfest. ( Hva tenker du? Tusen takk for at du orket å bruke tid til å gi oss ideer. 🙏🏻
Pmaxqueen Skrevet 5. mars 2018 #6 Skrevet 5. mars 2018 På 4.3.2018 den 14.00, AnonymBruker skrev: Jeg sitter å skisser på mitt eget hus fra 80tallet bygget av block watne og har godt av å tenke på andre ting. Jeg klemte ut tre raske ideer, nå vet jeg at de to første ikke er aktuelle for din del TS, men for å få idèballen til å rulle er det ikke noe galt i å starte litt ekstremt og urafinert. ide nr 3 vil ikke være så ekstremt mye dyrere om du uansett ønsker å bytte kledning og vinduer. Anonymkode: 4f5a8...27d Hei! Driver selv på med renovering av bolig.. Kan jeg spørre hvilket program du har brukt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå