AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 https://www.google.no/amp/s/genius.com/amp/Ty-dolla-sign-or-nah-remix-lyrics Er det kun sex, one night stands og blowjobs eller er det tegn til noe mer seriøst i denne teksten? I’d be lying if I said you ain’t the one.. Anonymkode: a1e1a...62d
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Nah, I'm not feeling it Anonymkode: 947d7...f8e
puppi Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Han lyver - hvis han sier at hun ikke er den rette. Sannheten er altså, at hun er den rette. Logic 101, med forbehold om hjernekrøll når jeg kom frem til overnevnte konklusjon.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, puppi skrev: Han lyver - hvis han sier at hun ikke er den rette. Sannheten er altså, at hun er den rette. Logic 101, med forbehold om hjernekrøll når jeg kom frem til overnevnte konklusjon. Her kommer jeg frem til samme som deg, men sånn i stuss på resten av teksten. Mixed signals? Anonymkode: a1e1a...62d
puppi Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Her kommer jeg frem til samme som deg, men sånn i stuss på resten av teksten. Mixed signals? Anonymkode: a1e1a...62d Beklager, men jeg orker ikke lese mer enn to setninger av den teksten der. Den er sikkert bedre med musikk til
puppi Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 (endret) Quote Can you really take dick or nah? Can I bring another bitch or nah? Is you with the shits or nah? Oh nah, oh nah Would you ride for a nigga or nah? Would you die for a nigga or nah? Would you lie to a nigga or nah? Oh nah Jeg tror det handler om, om kvinnen takler, og har rom for, hans penis i vagina. Og, om han kan ta med seg ei annen kvinne, og antar at han stiller samme krav til hennes vagina. Svarte menn har jo, som kjent, gigantiske peniser. Kanskje derfor han er så opphengt i dette? Endret 4. mars 2018 av puppi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå