AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Strømprisene blir alltid skrudd opp når det er kaldt. Så jeg lurer på : Hvor mye penger (sånn ca ) koster det å kjøre en maskin med vask ? Anonymkode: b95ea...7e7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1 krone ca Anonymkode: 5045b...6c5 Gjelder dette eldre maskiner også ? Maskinen min er ca 15 år gammel, men vasker superbra :-) Anonymkode: b95ea...7e7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjelder dette eldre maskiner også ? Maskinen min er ca 15 år gammel, men vasker superbra :-) Anonymkode: b95ea...7e7 Det samme ca Anonymkode: 5045b...6c5
altflyter Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 Vanligvis koster en maskinvask alt fra 70 øre til 2 kr hvis strømprisene er sinnsyke
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #7 Skrevet 4. mars 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Strømprisene blir alltid skrudd opp når det er kaldt. Så jeg lurer på : Hvor mye penger (sånn ca ) koster det å kjøre en maskin med vask ? Anonymkode: b95ea...7e7 Prisen avhenger av i hvilken av de fem strømsonene du bor i. Men en vaskemaskin koster ikke mange kronene å bruke totalt sett i året. Du får gå på evova og lese deg opp. Anonymkode: e304b...a7e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #8 Skrevet 4. mars 2018 Vask av klær trekker ikke nevneverdig i strømregningen. Senk heller innetemperaturen, så skal du se det gjør utslag Og ikke dusj i evigheter. Anonymkode: 5045b...6c5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #9 Skrevet 4. mars 2018 Vasking av klær koster som folk nevner nesten ingenting. Nesten slik at vaskepulveret koster mer. Derimot kan tørkingen av de nyvaskede klærne koste en del. En tørketrommel trekker gjerne 4-6kr per omgang. Tørking på stativ inne vil også koste omtrent det samme pga. at de våte klærne trekker ned innetemperaturen når vannet fordamper, i tillegg til at du kan få fuktskader pga. kondens og slikt. Klærne bør derfor tørkes ute selv om det er kaldt, da får du gratis "varme" fra omgivelsene. Eventuelt hvis du først skal tørke inne så kan det lønne seg å bare kjøre det i trommel. Anonymkode: c2d85...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå