Gjest Daniella_ Skrevet 15. februar 2005 #1 Skrevet 15. februar 2005 Stemmer det at varme hårfarger passer best til guleundertoner i huden? Skal farge håret, og vil ha karamellfargen. Er den fargen varm? Livredd for å bli rød i fjeset :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2005 #2 Skrevet 15. februar 2005 Jeg har faktisk lest motsatt, at varme hudtoner skal ha kaldere hårfarge. For meg stemmer det definitivt; jeg har varm hudtone, og kler kalde farger som svart, kald brun eller burgunder, mens jeg ser sliten og trøtt ut i varme farger. Men en god frisør kan uansett tilpasse fargen slik at den vil passe perfekt til hudtonen din, så lenge du forklarer eller viser et bilde av hva du er ute etter.
Gjest Daniella_ Skrevet 15. februar 2005 #3 Skrevet 15. februar 2005 Tenkte bare å være litt forberedt. Orker ikke å bli misfornøyd
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2005 #4 Skrevet 15. februar 2005 Fast frisør er tingen, da kan du etterhvert stole på at h*n vet hva som passer deg, og hva du liker. Jeg måtte nylig bytte frisør, men fant heldigvis en som skjønner at jeg ikke liker dill, og som er litt samme type selv. Ta med deg et bilde, og bruk masse ord til å forklare hva du er ute etter.
Gjest Daniella_ Skrevet 15. februar 2005 #5 Skrevet 15. februar 2005 Skal det. Har fått meg en ny fast frisør nå... Liker henne godt. Tror hun vil fikse det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå