Gå til innhold

Innvollsorm?!? :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker ennå i min barndom....jeg så masse hvite små ormer på min bæsj. De var raske også.  Jeg var livredd.

Anonymkode: 6d68a...709

:grine: 

Jeg klarer ikke gå på do i dag, kjenner jeg!! :( Er livredd for hva som møter meg... Har et ganske anstrengt forhold til avføring fra før, så dette tester meg virkelig! jeg har lest ca alt som finnes på nternett om småmark og innvollsorm, og har fortstått at dette ikke er farlig - bare ubehagelig (og temmelig usexy........).

Nå må jeg egentlig dra hjemmefra, men sitter bare helt stille og prøver å få til å måtte på do... Men jeg klarer ikke.

Bænkers kommer jeg til å være maks forstoppet i en ukes tid nå, kjenner jeg meg selv rett. :(  Uff, dette er ikke noe gøy! Orker ikke tanken på at noe levende bor inni tarmen, liksom. :kvalm: 

Anonymkode: 58c0d...df0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😳! Jeg har bare intens kløe av og til i området rundt anus men det bedrer seg etter sinksalve. For min del er det andre grunner til kløen. Heldigvis! 😬

Anonymkode: e2d6e...8ff

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

😳! Jeg har bare intens kløe av og til i området rundt anus men det bedrer seg etter sinksalve. For min del er det andre grunner til kløen. Heldigvis! 😬

Anonymkode: e2d6e...8ff

Jeg må bare krysse fingrene for at det er noe annet for meg og :daane:  Nå er det jo halvannet døgn siden jeg tok Vermox, og jeg har vært på do en gang. Jeg har ikke turt å se etter i avføringen..... Klør mindre, men jeg tror for å være ærlig at det er mer placebo enn reellt... Og min kløe er ikke INTENS, jeg har jo gått med dette i et år liksom, og helt tilfeldig kom jeg over dette med småmark. Jeg har forstått på andres historier at de finner ut at av det så og si med en gang fordi kløen er så intens.

Skal ta en ny pille til helgen, og så må jeg bare gå videre med livet. :fnise:   (og har bestemt legetime for celleprøve, så jeg skal nevne dette for legen min også.)

AnonymBruker
Skrevet

:popcorn: 

Hei og velkommen til min innvollsorm-dagbok. I dag kan jeg informere dere om at jeg(er litt stolt av dette....) har studert min egen avføring. Det var ingen tegn til noen form for orm eller mark eller noe som helst, hverken levende eller døde! Nå er det to døgn siden jeg tok første pille, og jeg regner med at ila første, andre og tredje gang med avføring burde flesteparten av de døde markene dyttes ut. Jeg tar uansett ny pille til helgen for å være sikker på at all eventuelt restemark blir drept og dytta ut. Sånn for sikkerhetsskyld.

Dette var andre avføring, jeg så ingen tegn til mark, og begynner nå å roe meg ned med at det kanskje ikke var orm allikevel, men noe annet festlig. Uansett har jeg i det minste tatt kur, har lært meg at småmark ikke er farlig, bare ekkelt, og at verden går videre allikevel :fnise:

Tusen takk for beroligende ord og god hjelp her i tråden!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...