AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Jeg er ekstremt utålmodig. Det skal en del viljestyrke til for å komme seg gjennom så lite som ti minutter av en pilotepisode hvis jeg ikke er "hooked" med én gang. Så det er alltid like slitsomt å lete etter nye serier å se på. Jeg har jo søkt opp en masse anbefalte serier, men problemet er jo at jeg ikke klarer å sitte i ro og følge med med mindre jeg synes jeg liker den fra første øyeblikk. Så, hvilke serier anbefaler du og hvor mye måtte du (ca.) se før det begynte å bli bra og du ville se videre? (er litt større sannsynlighet for at jeg ikke slutter å se hvis jeg vet at det ikke nødvendigvis er bra i begynnelsen) Anonymkode: c42cd...fcc
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Mad Men. De første episodene lurte jeg på hva som var greia. Ble fascinert men det skjedde ikke så mye. Skjønte etterhvert at Mad Men var en tv serie som handlet om detaljene. Tok en sesong ca. En av mine favoritt serier. Anonymkode: e89a8...a9c
Leonetta Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Ray Donovan. Så vel 3-4 episoder før jeg ble hekta.
Valyria83 Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 Vikings. Synes de 2 første episodene var halv dårlige. Serien ble mye bedre etter hvert. Sesong 3 var veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #5 Skrevet 6. mars 2018 På 4.3.2018 den 21.12, Leonetta skrev: Ray Donovan. Så vel 3-4 episoder før jeg ble hekta. Prøvde meg på den ved to forskjellige anledninger. Kom meg til andre episode første gang, og stoppet vel ved tredje eller fjerde episode andre gangen. Var liksom ikke noe som fenget meg. Og jeg hadde virkelig lyst å like serien. Skuespillerne er fantastiske, og jeg liker vanligvis slike type serier. Kanskje jeg skulle gitt det en ny sjanse.. Anonymkode: dc2e4...636
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #6 Skrevet 6. mars 2018 Kommer an på hva du ser etter i en serie. Jeg merker for eks allerede i første episode om karakterene er kompliserte eller klisje, om historien er generisk der "helten" gjør typiske irrasjonelle handlinger som ingen ville gjort om situasjonen avr ekte. Osv. Om du ike bryr deg om slikt, men bare hvor spennende en serie er, så hender det jo at den egentlige handlingen ikke kommer igang før det har gått et par episoder. On 3/4/2018 at 1:07 PM, AnonymBruker said: Mad Men. De første episodene lurte jeg på hva som var greia. Ble fascinert men det skjedde ikke så mye. Skjønte etterhvert at Mad Men var en tv serie som handlet om detaljene. Tok en sesong ca. En av mine favoritt serier. Anonymkode: e89a8...a9c For meg var det motsatt, jeg tenkte det kunne bli en underholdende serie, men episodene gikk og det skjedde aldri noe mer. Karakteren utviklet seg aldri og alt stagnerte. Sluttet vel å se etter 3 sesonger eller deromkring fordi det "skjedde ikke noe". Anonymkode: 3daf4...93e
Rumle Skrevet 11. mars 2018 #7 Skrevet 11. mars 2018 Kommer helt an på serien. Som oftest gir jeg meg rundt episode 4-5 om jeg ikke synes den er god. Er det noe som irriterer skjer det tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå