Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2002 #1 Skrevet 11. august 2002 Jeg lurer litt på noe. Jeg har utflod hele året, uansett hva. Det er veldig irriterende. (Jeg har hatt mensen i over fire år nå.) Er dette normalt? Og perioden rett etter mensen så har utfloden en slag brun farge. Og mensen min inneholder blod klumper... Betyr dette noe spesielt? Hva, i tilfellet?
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2002 #2 Skrevet 11. august 2002 Utflod er normalt, men den skal selvsagt ikke være illeluktende eller "stygg" i fargen. Brunlig utflod etter mens er bare gammelt mensblod blandet med utflod. Dette er normalt. Det er også helt normalt med klumper i mens blodet.
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2002 #3 Skrevet 11. august 2002 Illeluktende er den jo. Og ikke bare gjennomsiktig heller.
bumblebee Skrevet 11. august 2002 #4 Skrevet 11. august 2002 Er den illeluktende og ugjennomsiktig har du ganske sikkert sopp eller bakterier. Dette er normalt at jenter har. (Jeg har selv akkurat hatt begge deler...) Gå til en lege som tar prøver som dyrkes, så får du et eller annet for det. Du kan også først prøve Canesten, det er reseptfritt på apoteket. Hjelper ikke det bør du altså ta en legesjekk. Litt ubehagelig, men det går greit. Ikke noe å grue seg for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå