Gå til innhold

TV sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vet sex i serier uke er ekte. MEN spørsmålet mitt gjenstår for det om;

så nettopp en scene i en TV serie, dame og mann som tar seg en spontan og kjapp en i et kott. Dama har på seg kort kjole og drar på seg trusa.

dette er jo noe som også skjer i virkeligheten med virkelig folk, men det jeg ikke skjønner... hvorfor renner det ingenting ut? Hvordan kan damen gå tilbake til selskapet som ingenting? Og sæd-lukt?

når jeg har seg så kommer det ofte fort ut igjen, og har jeg på meg bare truse blir det vått og det kan renne nedover lårene om jeg ikke stopper det å renne... også lukter det jo samleie, i hvert fall hvis det ikke er klær som «stenger» lukten inne og en kort kjole vil jo ikke akkurat forhindre lukten rundt området forsvinne...

:forvirret:

Anonymkode: 44841...bbb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er film. Legg merke til at de også spiser og drikker mye men sjeldent går på do.

Anonymkode: 4b9a8...4d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I mine øyne plausible forklaringer; 

- hun har en truse med høy oppsugingsevne/tykke truser

- han ejakulerte ikke

- han ejakulerte, men veldig lite

- hun rakk tørke seg på en henslengt sokk i kottet

- hun har usedvanlig sterke vaginamuskler og holder sæden inni vagina til selskapet er over 

- deres skjedesekret/sæd-combo er luktfri

- deres skjedesekret/sæd-combo er ikke luktfri, men alle i selskapet har nedsatt luktesans

- ikke alt i film er likt som i virkeligheten

Anonymkode: 1648d...325

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånne udelikate sannheter tar dem ikke med på film. På film er alt bare glam og fint. Legg merke til når folk gråter også, ingen snørr hos noen :P

Anonymkode: 428cc...f7d

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er film. Eller tror du det er vanlig å våkne opp om morgenen uten morratryne? For det er nemlig det som skjer på film. De våkner opp, og ser helt fresh ut....

For øvrig er det ikke så veldig uvanlig at sex på film faktisk er ekte. Mer enn man tror.... Tror også det kommer til å bli mer og mer vanlig fremover.

Anonymkode: 11825...c11

Skrevet

Film er film! Alle kjærlighetsfilmer slutter også i det de finner ut at de vil ha hverandre, og er så lykkelige og forelsket, og endelig har funnet den rette. Alle hverdagskomplikasjoner som følger det å ha truffet den rette... det er en annen type film. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For øvrig er det ikke så veldig uvanlig at sex på film faktisk er ekte. Mer enn man tror.... Tror også det kommer til å bli mer og mer vanlig fremover.

Anonymkode: 11825...c11

Tull og tøys. Dette har du ikke noe grunnlag for å si. 

Anonymkode: 1648d...325

Skrevet

Jeg har bare innfunnet meg med at alle Hollywood-mannfolk har fått nedsatt testosteron-nivå av alle skjønnhetsproduktene de bruker, og derfor ejakulerer svært lite eller ikke i det hele tatt. :P 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er overbevist om at når sæden renner ut i "blomsterbedet" (Anne-Kat vs Vendela) så omdannes den automatisk til de lekreste blomsterdufter!

Anonymkode: fda79...9d1

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vet sex i serier uke er ekte.

:forvirret:

Nei sex i serier er ikke ekte. Det er simulering.

Anonymkode: 1e9d1...53b

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei sex i serier er ikke ekte. Det er simulering.

Anonymkode: 1e9d1...53b

Kødder du...???

Anonymkode: 146dd...c08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

teite dere er, jeg spesifiserer i innlegget mitt at jeg vet at film ikke er ekte, men at dette ikke er uvanlig at skjer i virkeligheten. Eller har dere så kjedelig sex at dere aldri har tatt dere en spontan en?

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her.

teite dere er, jeg spesifiserer i innlegget mitt at jeg vet at film ikke er ekte, men at dette ikke er uvanlig at skjer i virkeligheten. Eller har dere så kjedelig sex at dere aldri har tatt dere en spontan en?

Vil du ha råd om hvordan man unngår komplikasjoner ved slike hendelser? Da må du si det.

Anonymkode: 4b9a8...4d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...