Gå til innhold

Blir du trist av at våre blondt hår og blå øyne blir sjeldnere på grunn av innvandring?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Freesia97 skrev:

Nei, det er ikke svært mange nordmenn som har grønne øyne, jeg ser det ganske sjeldent.

Mange tror de har grønne men så er det mest et grønnskjær i det blå.  Sønnen min har faktisk grågrønne øyne, selv om både jeg og faren har blå. 

Skrevet
Akkurat nå, Peonjenta skrev:

Mange tror de har grønne men så er det mest et grønnskjær i det blå.  Sønnen min har faktisk grågrønne øyne, selv om både jeg og faren har blå. 

Ja, det er mange som tror at de har grønne øyne når de egentlig har blågrønne eller hazel øyne (brun-grønne).

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle med blå øyne stammer fra kun et menneske så alle er i slekt.Mye innavl der oss dere.Bare søke opp så sier forsking det.

Anonymkode: 4ee1e...30b

Og den slektningen som dere blå øyde stammer i fra hadde en feil i sitt DNA som gjorde at hun ikke klarte å produsere nok farge stoff. Så resultatet ble blå øyne.

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir du trist av at våre blondt hår og blå øyne blir sjeldnere på grunn av innvandring?

Anonymkode: 1f284...81e

Hvorfor har du opprettet så mange tråd om samme tema egentlig? Jeg er helt sikker på at det er samme person som oppretter alle disse trådene. Sist gang du lagde en lignende tråd skrev du at du har blondt hår og brune øyne og det samme skrev du i denne tråden. Jeg er bare nysgjerrig: hvorfor er du så opptatt av dette med blondt hår og blå øyne at du må lage 100 tråd om det samme emnet på bare noen måneder?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Reduserer utvalget mitt av menn betraktelig siden brunt hår og brune øyne er den dominante genvarianten. Inkludert kjæresten min som har mørkt hår. 

Så nei, synes ikke det er så trist gitt. 

Anonymkode: 36c04...0e9

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blå øyne er vanlig i Norge jeg var den eneste med brune øyne i klassen på 80 tallet .Var 100 elver der kanskje 6 hadde brune øyne.Det at det er noen mørke fra nord Norge er fordi det kom båter langs kysten med folk fra varmere strøk å formerte seg.Men det er mest blåe øyne i nord Norge ca 90 prosent.

Grønne øyne er noe jeg ser sjelden.Jeg synes blå øyne er vanlig .Så er stolt av mine vakre brune øyne jeg.

2% av verdens befolkning har grønne øyne, men i Norget er tallet mye høyere. Jeg har selv helt grønne øyne og kjenner mange andre som har det også, spesielt da i min familie. Ingen i familien har brune øyne. 

Anonymkode: 6a83b...a6b

Skrevet (endret)
1 time siden, GulSitron skrev:

Jeg får kjøre på jeg da, som har blondt hår og blå øyne. 

Må selvfølgelig finne en blond mann med blå øyne for å være helt sikker

Du kan finne en neger om du vil ! Jeg tror det er populært !

Endret av KuMannen
Skrevet
2 timer siden, KuMannen skrev:

Once you go black you never go back? 😏:sarkasme:

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo en ekstrem og voldelig rasisme mot hvite over hele verden. At vi ikke engang skal få ha våre hjemland i fred EE ganske ondskapsfullt og vanvittig.

Det er som et nabolag hvor naboene med de styggeste og mest forfalne husene har bestemt at de skal flytte inn i de fineste og best vedlikeholdte husene. Og eierne av disse husene skal godta dette, selv om døtrene deres blir voldtatt, husene ødelagt og verdiene ranet. Når det beste ville vært at de late naboene selv pusset opp sine egne hus....

Anonymkode: fffd9...eda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, KuMannen skrev:

Tvilsomt. Men om du vil ha barn med statistisk sett lavere iq-nivå enn hvite barn, så vær så god få barn med en afrikaner eller araber.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjokkerende hvor lite folk ved om genetikk i denne tråden.

For det første kommer ikke blå øyne og blondt hår til å dø ut (igjen, se til dyrenes verden, katter, hunder etc er ikke alle samme farge, er alle katter korthårede med brunt/sort tigrete mønster f.eks? Dette er det mest dominante.)

For det andre, i mange land kan du nå velge øyefarge, hårfarge og kjønn på barnet ditt. Recessive gener kan bæres i uendelig mange generasjoner.

Anonymkode: f24fc...3cd

AnonymBruker
Skrevet
På 4.3.2018 den 1.59, AnonymBruker skrev:

Alle etniske nordmenn jeg kjenner har grønne eller brune øye og lys brunt hår. 

Anonymkode: ae9ad...d75

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tvilsomt. Men om du vil ha barn med statistisk sett lavere iq-nivå enn hvite barn, så vær så god få barn med en afrikaner eller araber.

Gjør det vondt å være så dum?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Rih skrev:

Gjør det vondt å være så dum?

Etniske afrikanere har gjennomsnittelig lavere iq enn europeere. Europeere har gjennomsnittelig lavere iq enn øst asiatere. Verdens smarteste folk tilhører en gruppe jøder.

Ab du siterte har helt rett. Å generalisere et helt folk er uansett dumt.

Anonymkode: c443f...994

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trist nei, men synes det er synd at mangfoldet forsvinner, ikke bare utseendemessig.

Men, det er et godt poeng over; at innvandrere som blir her i generasjoner nok forandrer seg de også. Men i det perspektivet lever ikke jeg, så ja, det er litt synd med denne alt for raske utviklingen.

Anonymkode: 7a829...dfa

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd på deg som er farge blind også .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du virker veldig spesiell ut går rundt å tror så mye rart kommer med rare ting som ikke har med virkeligheten å Gjøre. Tror kanskje du ikke har begynt på ungdomsskolen enda for du virker veldig umoden ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke den med høy IQ selv som kommer med masse piss som en 10 åring kunne gjort.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...