Gå til innhold

Blir du trist av at våre blondt hår og blå øyne blir sjeldnere på grunn av innvandring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir du trist av at våre blondt hår og blå øyne blir sjeldnere på grunn av innvandring?

Anonymkode: 1f284...81e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det så få blonde og blåøyde kvinner som får barn med innvandrere så nei, ikke bekymret.  De fleste norske kvinner får barn med norske menn.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Nå er det så få blonde og blåøyde kvinner som får barn med innvandrere så nei, ikke bekymret.  De fleste norske kvinner får barn med norske menn.

Det blir fremdeles sjeldnere og sjeldnere. Jeg vil predikere at det er bare rundt 25% i 2075. Kanskje halvdelen av det igjen i 2100. 

Skrevet

Jeg hadde nok ikke fått et blond barn med blå øyne selv uansett, og ikke har jeg det selv heller, selv med norske gener bak til vikingene. Så nei, det gjør meg ikke trist. Bryr meg i det hele tatt ikke om det. 

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det blir fremdeles sjeldnere og sjeldnere. Jeg vil predikere at det er bare rundt 25% i 2075. Kanskje halvdelen av det igjen i 2100. 

Tror du norske kvinner ligger MER med innvandrere om 50 år?   Hvorfor det?  Så dårlig integrerte som de blir her til lands så er svært få innvandrere interessante for norske kvinner.  Vi holder oss stort sett til våre egne. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Synes blå øyne er blasse på hvite mennesker og blondt hår har aldri vært min greie verken på menn eller kvinner. Bare greit vi blander oss godt. 😊

Anonymkode: c3147...25a

• Liker 5
Skrevet

Ja. Kjempekymtet. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Peonjenta skrev:

Tror du norske kvinner ligger MER med innvandrere om 50 år?   Hvorfor det?  Så dårlig integrerte som de blir her til lands så er svært få innvandrere interessante for norske kvinner.  Vi holder oss stort sett til våre egne. 

For det første, jeg mener ikke at det utelukkende er norske kvinner som gifter seg eller blir samboer med personer med brune øyne og lignende trekk. Så nei, det er ikke deres feil. 

Helt random matching vil tilsi at trekkene blir mørkere på sikt. Kanskje i en grad av 1/4 første generasjon (plus den fjerdedelen som er det nå). Altså vil sikkert halvparten være slik i 2040-2050. I 2075 er jeg ganske sikker på at det vil være 3/4. 

Resultatet av dette blir at befolkningen som bor her alle må passe ekstremt godt på å få i seg alle kombinasjonene av vitaminer og mineraler som kreves for å i det hele tatt kunne nytte seg av d-vitamin gjennom mat. Det er ikke bare å spise d-vitamin piller, du må også få i deg vitaminer som kreves for å ta opp d-vitamin. 

Dette vitaminet er viktig for hjernefunksjon, bein, virker mot hjerte og karsykdommer ++. 

Det hevdes også at blå øyne fungerer bedre i mørket, med andre ord det virker mot depresjon. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ja. Kjempekymtet. 

Men du er jo ikke norsk, så det forundrer meg ikke.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ikke helt peiling på dette, men er dette noe man virkelig kan skylde på innvandrere?

Det er vel ganske variert allerede? I flere deler av landet er det i hvert fall veldig vanlig å ha mørkt hår og brune øyne. For eksempel på Vestlandet og i Nord-Norge så er veldig mange mørke, og det har de vært lenge.

Noen kan godt arrestere meg nå, men det at blondt hår og blå øyne nødvendigvis er så typisk norsk setter jeg spørsmålstegn ved.

Anonymkode: 7cb01...dea

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du er jo ikke norsk, så det forundrer meg ikke.

Jeg er norsk i den forstand at jeg har statsborgerskap. Mine foreldre også. 

• Liker 1
Skrevet

Har du noe forskning å vise til som kan belegge det du sier, eller er det bare din egen paranoia? Jeg syns du er over alt på forumet nå og starter slike tråder som denne. Tilogmed om natten. har du vurdert å søke hjelp?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Jeg er norsk i den forstand at jeg har statsborgerskap. Mine foreldre også. 

Oppførselen din og lojalitetene dine tilsier at du ikke er norsk.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Rozárka skrev:

Har du noe forskning å vise til som kan belegge det du sier, eller er det bare din egen paranoia? Jeg syns du er over alt på forumet nå og starter slike tråder som denne. Tilogmed om natten. har du vurdert å søke hjelp?

Det er en annen som har startet de trådene. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oppførselen din og lojalitetene dine tilsier at du ikke er norsk.

Stavingen din tilsier at det er ikke du heller... 

• Liker 12
Skrevet

Blå øyne og lys hud er en mutasjon. En endring fra mørk hud og brune øyne, som skjedde i land med mindre sol, for at vi skulle kunne benytte oss bedre av det sollyset som finnes. 

Det er ikke blitt mer sol her nord, og naturen har det med å skape de beste tilpasninger, så det er vel heller innvandrere som får barn som bør være bekymret over at deres mørke øyne og hud vil forsvinne - igjen - dersom deres avkom fortsetter med å bo her i nord. 

• Liker 9
Skrevet

Det er en annen som har startet de trådene. 

Virkelig? Er det derfor du har sånn eiendommelig staving i denne? For å framstå som flere forskjellige personer?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rozárka skrev:

Virkelig? Er det derfor du har sånn eiendommelig staving i denne? For å framstå som flere forskjellige personer?

Forstår ikke hva du mener med eiendommelig? 

Skrevet

Forstår ikke hva du mener med eiendommelig? 

Vel, du kan jo begynne med overskriften til tråden din, der su snakker om våre blondt hår og blå øyne...     

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, ja etnisk utvanning gjør meg kvalm og trist. 

... Nei. 

Anonymkode: 9bbf9...569

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...