AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Jeg har ikke verdens beste selvtillit og finner alltid noe jeg ikke liker ved meg selv. Nettopp derfor blir jeg litt overrasket når de kjekkeste mennnene ser ut til å like meg. Det forvirrer meg litt. Jeg gir de aldri noen sjanse da jeg ikke tror det vil fungere. Syns det er litt merkelig. Noen flere som opplever det samme? Jeg har som sagt dårlig selvtillit, men hadde jeg vært skikkelig pen, så hadde jeg skjønt det. Men det er jeg ikke. Anonymkode: 763ad...8b6
Gjest Konditorfrue Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Prøv å få opp selvtilliten din,du ser nok pen ut,og har nok fin personlighet
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Jepp opplevd det samme hele livet. Funnet ut to ting, jeg er noe penere enn jeg klarer å se selv. Men viktigste som flere har sagt etterhvert at jeg er så sexy, og virker uskyldig samtidig som jeg utstråler det stikk motsatte. Altså alt går på sex 😝. Anonymkode: 6cd9f...21a 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 Du er kanskje pen nok om de faktisk liker deg. Se om de vil ha forhold og ikke sex, da er du hundre prosent sikker på at du er god nok. En generell regel å huske på er at mann ofte er på jakt etter kvinner de tror trenger dem, fordi det historisk har redusert risikoen for utroskap. Anonymkode: 9f825...a8f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 Opplever det jeg også, men er lykkelig gift og trofast.mwn hører ofte at jeg er pen og snill i samme setning.jeg tror ikke selv at jeg er så pen..men man tenker vel ikke det om seg selv,man ser vel bedre ut en man tror.. Anonymkode: b7eae...1c7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 22 minutter siden, Konditorfrue skrev: Prøv å få opp selvtilliten din,du ser nok pen ut,og har nok fin personlighet 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp opplevd det samme hele livet. Funnet ut to ting, jeg er noe penere enn jeg klarer å se selv. Men viktigste som flere har sagt etterhvert at jeg er så sexy, og virker uskyldig samtidig som jeg utstråler det stikk motsatte. Altså alt går på sex 😝. Anonymkode: 6cd9f...21a 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er kanskje pen nok om de faktisk liker deg. Se om de vil ha forhold og ikke sex, da er du hundre prosent sikker på at du er god nok. En generell regel å huske på er at mann ofte er på jakt etter kvinner de tror trenger dem, fordi det historisk har redusert risikoen for utroskap. Anonymkode: 9f825...a8f Jeg føler meg ikke noe pen. Pynter jeg meg litt så ser jeg grei nok ut. De mennene som liker meg virker å være seriøs, hører at prater om meg til vennene sine og slikt, men jeg klarer ikke å begripe det. Jeg har også det siste året vært lei av alt egentlig, det er ikke noe som interesserer meg og jeg føler meg bare litt tom egentlig, men det er egentlig et sidespor. Anonymkode: 763ad...8b6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #7 Skrevet 4. mars 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplever det jeg også, men er lykkelig gift og trofast.mwn hører ofte at jeg er pen og snill i samme setning.jeg tror ikke selv at jeg er så pen..men man tenker vel ikke det om seg selv,man ser vel bedre ut en man tror.. Anonymkode: b7eae...1c7 Ja, jeg sliter virkelig med å se hva som er pent med meg. Anonymkode: 763ad...8b6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #8 Skrevet 4. mars 2018 Jeg har samme erfaring(er) som deg. Ser helt vanlig ut, har heller ikke verdens mest spennende liv. Aner virkelig ikke. Anonymkode: e8bb6...391
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #9 Skrevet 4. mars 2018 Men de andre ser det💗ta det til deg,tenk på de som aldri får det,og vær takknemlig Anonymkode: b7eae...1c7 1
Trolltunge Skrevet 4. mars 2018 #10 Skrevet 4. mars 2018 (endret) Da jeg traff min mann synes jeg han utseendemessig lå flere ganger høyere enn meg, men nå 15 år senere ser jeg på bilder av meg selv fra den tiden, og tenker "Wow, jeg var jo vakker! Hvorfor forsto jeg ikke det?" Jeg har aldri følt meg vakker, og gjør det ikke nå heller, men jeg kan se på gamle bilder at jeg virkelig var vakker. Han var absolutt ikke penere enn meg. Når jeg nå blir veldig kritisk til meg selv, så erter jeg meg selv litt med" Jaja, du føler deg ikke pen nå, men når du er 75 vil du se bilder av deg fra denne tiden, og tenke at du lurer på hvor dum du var, som ikke synes at du var bra nok." Man kan ofte ikke se selv om man er pen eller ikke, før det er for sent. Endret 4. mars 2018 av Trolltunge 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #11 Skrevet 4. mars 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg ikke noe pen. Pynter jeg meg litt så ser jeg grei nok ut. De mennene som liker meg virker å være seriøs, hører at prater om meg til vennene sine og slikt, men jeg klarer ikke å begripe det. Jeg har også det siste året vært lei av alt egentlig, det er ikke noe som interesserer meg og jeg føler meg bare litt tom egentlig, men det er egentlig et sidespor. Anonymkode: 763ad...8b6 Om du føler deg tom ville jeg ha pratet med noen/nær venn 💗 Anonymkode: b7eae...1c7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #12 Skrevet 4. mars 2018 Det opplever jeg også, og jeg vet ikke hva de er ute etter, men det er ikke på byen klokka 02.30 i fylla de har vist interesse. Det er i edru tilstand. Jeg har aldri tenkt at jeg er pen. Når jeg ser på bilder så tenker jeg at jeg er stygg, og derfor skjønner jeg ikke hva slike menn skal med meg. Jeg blir faktisk oppriktig overrasket over at de viser interesse og får litt panikk fordi jeg ikke føler meg bra nok for dem. Dette er alltid i virkeligheten. På nettdating får jeg nesten ingen matcher eller meldinger, så jeg blir forvirret. Jeg vil tro at om jeg hadde vært pen, så ville jeg ha fått masse matcher og meldinger. Så tenker fortsatt at jeg er stygg. Anonymkode: e9a1b...8b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå