Gå til innhold

Dealbreaker (hun er feit)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på date i kveld. Vi hadde snakket litt sammen på Tinder og fb, men dette var første date.

Jeg var veldi overrasket over at hun var feit. Hun så litt lubben ut på bilde, men hun var direkte feit. Da mener jeg godt over 100 kilo.

Jeg liker jenter med former, men ikke feite. Er det dumt å droppe henne? Jeg mener: hun var jo ikke direkte ærlig heller. Feite jenter er jo ikke applerende for noen, eller?

Anonymkode: e7007...012

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du selv? Hvorfor føler du at du trenger meninger fra andre?

Anonymkode: f26e8...182

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på date i kveld. Vi hadde snakket litt sammen på Tinder og fb, men dette var første date.

Jeg var veldi overrasket over at hun var feit. Hun så litt lubben ut på bilde, men hun var direkte feit. Da mener jeg godt over 100 kilo.

Jeg liker jenter med former, men ikke feite. Er det dumt å droppe henne? Jeg mener: hun var jo ikke direkte ærlig heller. Feite jenter er jo ikke applerende for noen, eller?

Klart du kan droppe henne, men på en fin måte selvfølgelig. 

Anonymkode: 3f656...384

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Du velger selv om du vil droppe henne. Hun var jo ikke ærlig, kunne i hvert fall hatt et bilde som lignet på henne. 

Anonymkode: f7e95...f0b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan droppe de du vil. Er du virkelig så usikker at du må spørre her om det?

Anonymkode: 23f8f...9c7

• Liker 8
Skrevet

Du må enten gi det en ny sjanse, eller la være. Hva andre mener har ingen betydning. Du ble ikke fornøyd med henne, kanskje hun ikke ble fornøyd med deg.

At du ikke likte utseendet hennes betyr ikke at ingen andre gjør det. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Er det du som hsr problemet med utseende hennes, eller er du redd for hva kompisene dine vil si?

Anonymkode: ba351...e70

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Idiotisk av henne å pynte på sannheten.

Anonymkode: 37e43...639

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du selv? Hvorfor føler du at du trenger meninger fra andre?

Anonymkode: f26e8...182

Enig, hvorfor må du inn her å få meninger fra andre?  Man dropper folk man ikke ser noen fremtid med, og er ikke pålagt å date noen man ikke vil. Årsakene til at man dropper noen må man ta med seg selv, du vet jo allerede at overvektige kan være fantastiske mennesker og kjærester de og, hvis du ikke vet det så er du forhåndsdømmende og bør bli kjent med flere overvektige, men om du ikke vil date hun videre så gjør du ikke det.

Anonymkode: 58f6b...392

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idiotisk av henne å pynte på sannheten.

Anonymkode: 37e43...639

Det gjør jo mange jenter. Synes nesten alle bruker filter som de skjuler seg bak

Anonymkode: 8773d...336

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvis alle du får svar av her hadde sagt nei,ikke greit å droppe henne, hadde du da hørt på det?  Hva forventer du egentlig? Du klarer vel å ta den avgjørelsen helt på egen hånd?

Anonymkode: 5bbd9...f6c

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker jenter med former, men ikke feite. Er det dumt å droppe henne?

Dumt for hvem? For henne er det sikkert lurt at du gjør det. Hun vil sikkert ikke date en som ikke liker at hun er feit.

Det er sikkert lurt for din del også, for det er jo en dealbreaker for deg. Så jeg spør som de andre i innleggene over her: Hva var grunnen til at du måtte spørre om det her. Du har jo svaret selv.

Anonymkode: a526a...c3d

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har hun løyet... er jo ikke så vablig å ha helprofilbilde av seg selv, er det...? 

Men såklart, folk har ulike deal-breakere. Min er ikke vekt, men langt hår på menn :overrasket:

helt forferdelig å se på! 

Håper bare du er snill om det. Du aner ikke om hun kanskje allerede sulter seg selv og prøver så godt det går ann å gå ned i vekt, å få kommentarer på det da kan være en forferdelig knekk for noen. 

Anonymkode: 8fa6e...a09

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du aner ikke om hun kanskje allerede sulter seg selv

Tvilsomt at ei dundre på 100 har anoreksi, men

Anonymkode: 3fef0...b58

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Likte du henne? Vel, da fortsetter du å date henne. Likte du henne ikke, så sier du at du ikke følte noen kjærestekjemi og så går dere videre begge to. Enkelt. 

Anonymkode: 57d63...10b

• Liker 3
Skrevet

Man behøver jo ikke å dra på flere dater med en person bare fordi man har vært på en date eller flere. Eller trodde du at man måtte holde sammen for alltid etter en date? 

Det jeg lurer på er hvorfor du må spørre på KG om det er dumt å droppe henne. Er du virkelig så usikker på deg selv og valgene du tar at du tror helt ukjente personer kan svare på det bedre enn deg?

• Liker 4
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg tror ikke feite jenter er applerende for noen jeg heller. 

Når du ikke tiltrekkes av henne så er det ingen grunn til å fortsette dette her, det er lov å ha preferanser. 

Jeg synes f.eks ikke det er tiltrekkende med mennesker som kommer med den type fedmehets at man virkelig tror at ingen menn/kvinner kan tenne og tiltrekkes av overvektige mennesker, så for meg ville en date med en slik person blitt en engangsforeteelse, og det er helt greit. 

Jo, det finnes ganske mange folk som helt fint tenner og tiltrekkes av overvektige mennesker. La hun heller finne en av disse. Og så kan du finne noen som er mer din smak! :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun allerede har droppet deg? Er jo ikke så appellerende med usikre menn heller.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun allerede har droppet deg? Er jo ikke så appellerende med usikre menn heller.

lol
selvfølgelig må han være usikker for ikke å være tiltrukket av ei som er feit.

jeg tror mange kan tenne på feite folk jeg- dersom man har en fetisj for slikt.
dersom man kjenner personen fra før kan man også forelse seg i fete mennesker.

men jeg tror ikke at det er vanlig å bli tiltrukket/forelske seg i fete personer man ikke kjenner dersom man ikke har en slit fetisj.

dama kan sikkert være hyggelig hun.

men jeg vet at jeg har fordommer mot fete mennesker, selv om jeg kjenner mange som er veldig hyggelige. dårlig selv- og impulskontroll. ofte kan det være noe psykisk bak også.

og nei, man er ikke big boned,..og det er faktisk bare 1-5% som blir tykke pga hormonfeil.

Anonymkode: 7332d...4df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mannen min! Jeg har alltid slitt med vekta, men veide 64 kg når vi møttes og var helt normal slank. 3 barn senere, 20 år og en kronisk sykdom har derimot gitt med 100 kg å slite med. Sikkert tøft for han også, men så langt har han tatt det som en mann 

Anonymkode: 1eac3...3a5

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...