AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Jeg har datet en mann i et par måneder nå. De siste halvannen månedene er det kun jeg som er pådriveren. Han verken ringer eller sender meldinger, men vil alltid treffes når jeg spør. Vi snakker aldri om følelser. Jeg er for redd for sånt, og han tror jeg ikke bryr seg noe særlig. På mandag kommer han på besøk. Dette vil bli den siste kvelden jeg har med ham. Jeg er nødt til å avbryte dette «forholdet». Så hva sier jeg? Eller skal jeg bare late som ingenting og nyte siste kveld, for deretter å bare bli like stille som ham og aldri ta kontakt igjen? Anonymkode: 3009b...73a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 Drit i møte ham. Hvorfor være tømmestasjon for en mann som ikke bryr seg om deg? Anonymkode: 118c1...777 3
Gjest Axl Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 (endret) Si det som det er. Det går ikke mer. Endret 3. mars 2018 av Axl
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #4 Skrevet 3. mars 2018 For jeg håper jo liksom på noe annet. Anonymkode: 3009b...73a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 Jeg vet ikke hvordan snakke om følelser. Jeg blir helt stum. Æh. Dritt. Anonymkode: 3009b...73a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #6 Skrevet 3. mars 2018 Tror bare jeg hadde vært litt kostbar, møtt han og sagt at dette ikke har noen framtid og at du ikke vil mer. Anonymkode: e91ce...db0
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #7 Skrevet 3. mars 2018 43 minutter siden, AnonymBruker said: For jeg håper jo liksom på noe annet. Anonymkode: 3009b...73a Nei. Men du er ikke alene her blant de som har blitt forelsket i selve forelskelsen mer enn personen, altså. Helt normalt. Anonymkode: f318e...398 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #8 Skrevet 4. mars 2018 Det beste hadde vært å avlyse nå. Hvis han kommer etter deg, kan du da eventuelt håpe på noe mer. Hvis han ikke gjør noe av det, har du på en måte vunnet over ham, sett at du ikke forteller hvorfor du avlyser. Det blir uansett ikke bedre av å møte ham en gang til. Du blir ikke mettere av det, bare mer sulten. Gjør det rette! Avlys! Uten å oppi noen grunn! Anonymkode: b08a9...ea5 1
Gjest supernova_87 Skrevet 4. mars 2018 #9 Skrevet 4. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvordan snakke om følelser. Jeg blir helt stum. Æh. Dritt. Anonymkode: 3009b...73a Så bruk denne anledningen til å øve deg. Du blir ikke bedre på å snakke om følelser uten å øve deg. Og ved å snakke så gir du ham og dere en sjanse til å finne ut av det. Det er jo godt mulig han opplever deg som uinteressert hvis dere aldri har snakket om dere. Og hvis begge sitter i hver sin krok og er like usikre så blir det aldri noe av. Vær aktør i eget liv. Ta tak. Gi deg selv sjansen.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #10 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, Rainstorm said: Så bruk denne anledningen til å øve deg. Du blir ikke bedre på å snakke om følelser uten å øve deg. Og ved å snakke så gir du ham og dere en sjanse til å finne ut av det. Det er jo godt mulig han opplever deg som uinteressert hvis dere aldri har snakket om dere. Og hvis begge sitter i hver sin krok og er like usikre så blir det aldri noe av. Vær aktør i eget liv. Ta tak. Gi deg selv sjansen. LOL Han ser på henne som et hull han kan tømme seg i. Anonymkode: 118c1...777
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #11 Skrevet 4. mars 2018 Nyt siste kveld og høvl over han, så får du koset deg en siste gang med han. Anonymkode: eef07...34b 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #12 Skrevet 4. mars 2018 Hvorfor treffe han på ny i det hele tatt når han helt tydelig ikke bryr seg? Anonymkode: 2e827...ddf 2
Gjest supernova_87 Skrevet 4. mars 2018 #13 Skrevet 4. mars 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: LOL Han ser på henne som et hull han kan tømme seg i. Anonymkode: 118c1...777 Så fint at du får deg en latter da! Om han ser på henne som et hull han kan tømme seg i så er situasjonen like gylden til å øve seg. Hva har hun å tape på å være voksen og si skikkelig fra at dette ikke funker for henne mer. Det blir en øvelse til neste gang hun møter noen.
WubWub Skrevet 4. mars 2018 #14 Skrevet 4. mars 2018 hadde jeg vært deg så ville jeg tatt en alvorsprat med vedkommende som utnyttet meg
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #15 Skrevet 4. mars 2018 4 minutter siden, Rainstorm said: Om han ser på henne som et hull han kan tømme seg i så er situasjonen like gylden til å øve seg. Hva har hun å tape på å være voksen og si skikkelig fra at dette ikke funker for henne mer. Det blir en øvelse til neste gang hun møter noen. Å be en annen kvinne om å drite seg ut slik du gjør ... du er ekstremt ondskapsfull.. Anonymkode: 118c1...777
WubWub Skrevet 4. mars 2018 #16 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å be en annen kvinne om å drite seg ut slik du gjør ... du er ekstremt ondskapsfull.. Anonymkode: 118c1...777 gi deg 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #17 Skrevet 4. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en mann i et par måneder nå. De siste halvannen månedene er det kun jeg som er pådriveren. Han verken ringer eller sender meldinger, men vil alltid treffes når jeg spør. Vi snakker aldri om følelser. Jeg er for redd for sånt, og han tror jeg ikke bryr seg noe særlig. På mandag kommer han på besøk. Dette vil bli den siste kvelden jeg har med ham. Jeg er nødt til å avbryte dette «forholdet». Så hva sier jeg? Eller skal jeg bare late som ingenting og nyte siste kveld, for deretter å bare bli like stille som ham og aldri ta kontakt igjen? Anonymkode: 3009b...73a Forslag: Møt han og beskriv dine følelser. Liker du han? Si det. Er du usikker? Fortell det også. Så tar du konsekvensene av dette. Det blir enten avsluttet eller ikke. Anonymkode: 11aa1...b01
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #18 Skrevet 5. mars 2018 Hold oss oppdatert på hvordan det går da! 😊 Håper du klarer å uttrykke følelsene dine og at han føler det samme 😊 Anonymkode: f9f61...74f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #19 Skrevet 6. mars 2018 Det gikk rett vest. Han vil være venner sier han. Nei takk. Anonymkode: 3009b...73a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #20 Skrevet 6. mars 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gikk rett vest. Han vil være venner sier han. Nei takk. Anonymkode: 3009b...73a Huffda, det er ikke noe hyggelig.. Hvor gammel er han? Skulle tro menn klarte å forstå forskjellen på å være "venner" og å oppføre seg som man dater.. Men det var bra at du tok deg til mot slik at du fikk vite dette nå og ikke om to måneder til. Klem til deg Anonymkode: f9f61...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå