AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Hvordan kan jeg teste om det er noe seksuelt mellom meg og en kompis (via sosiale medier) uten å være for direkte? Vil bare se om vi kan ha en flørtende tone. Jeg har 00000 erfaring med flørting å føler dette blir reflektert i vennskapet vårt (Er jente) Anonymkode: dfa96...034
Hannj33 Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 Du kan skrive en snap til han, feks: "I´m going to take a hot shower. It´s like a normal shower, only with me in it". Så kan du jo se hva han svarer. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 3 hours ago, Hannj33 said: Du kan skrive en snap til han, feks: "I´m going to take a hot shower. It´s like a normal shower, only with me in it". Så kan du jo se hva han svarer. Så kompisen til TS forstår ikke norsk? Eller er det bare så mye bedre på engelsk? Noe i stil med denne strofen fra Age og Sambandet: "-og skoille vi sagt nå' så skoille vi sagt det på ængelsk, I'll be your baby tonight, skoille ho ha sagt" Spør du meg, er det både stusslig og snålt å ty til engelske ord og uttrykk, når man er norsk. Anonymkode: 36cc0...474 1
Hannj33 Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så kompisen til TS forstår ikke norsk? Eller er det bare så mye bedre på engelsk? Noe i stil med denne strofen fra Age og Sambandet: "-og skoille vi sagt nå' så skoille vi sagt det på ængelsk, I'll be your baby tonight, skoille ho ha sagt" Spør du meg, er det både stusslig og snålt å ty til engelske ord og uttrykk, når man er norsk. Anonymkode: 36cc0...474 Åh! Det må være slitsomt å føle seg krenka hele tiden Spør du meg, er det både stusslig og snålt å måtte kverulere på andre sine forslag når du ikke har noe bedre å komme med selv? 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så kompisen til TS forstår ikke norsk? Eller er det bare så mye bedre på engelsk? Noe i stil med denne strofen fra Age og Sambandet: "-og skoille vi sagt nå' så skoille vi sagt det på ængelsk, I'll be your baby tonight, skoille ho ha sagt" Spør du meg, er det både stusslig og snålt å ty til engelske ord og uttrykk, når man er norsk. Anonymkode: 36cc0...474 Du argumenterer vel litt mot deg selv her? Anonymkode: 8bb3b...2e0
B.Wooster Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 Hvordan havnet dere i denne "kompis"-situasjonen? Oddsen er vel at han gjerne vil bli med på litt flørt. Og du ødelegger neppe noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå