Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg teste om det er noe seksuelt mellom meg og en kompis (via sosiale medier) uten å være for direkte? Vil bare se om vi kan ha en flørtende tone. Jeg har 00000 erfaring  med flørting å føler dette blir reflektert i vennskapet vårt :fnise: 

(Er jente)

Anonymkode: dfa96...034

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan skrive en snap til han, feks: "I´m going to take a hot shower. It´s like a normal shower, only with me in it".

Så kan du jo se hva han svarer.:fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Hannj33 said:

Du kan skrive en snap til han, feks: "I´m going to take a hot shower. It´s like a normal shower, only with me in it".

Så kan du jo se hva han svarer.:fnise:

Så kompisen til TS forstår ikke norsk?

Eller er det bare så mye bedre på engelsk? Noe i stil med denne strofen fra Age og Sambandet: "-og skoille vi sagt nå' så skoille vi sagt det på ængelsk, I'll be your baby tonight, skoille ho ha sagt"

Spør du meg, er det både stusslig og snålt å ty til engelske ord og uttrykk, når man er norsk.

Anonymkode: 36cc0...474

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller er det bare så mye bedre på engelsk? Noe i stil med denne strofen fra Age og Sambandet: "-og skoille vi sagt nå' så skoille vi sagt det på ængelsk, I'll be your baby tonight, skoille ho ha sagt"

Spør du meg, er det både stusslig og snålt å ty til engelske ord og uttrykk, når man er norsk.

Åh! Det må være slitsomt å føle seg krenka hele tiden :fnise: 

Spør du meg, er det både stusslig og snålt å måtte kverulere på andre sine forslag når du ikke har noe bedre å komme med selv? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du argumenterer vel litt mot deg selv her?

Anonymkode: 8bb3b...2e0

Skrevet

Hvordan havnet dere i denne "kompis"-situasjonen? Oddsen er vel at han gjerne vil bli med på litt flørt. Og du ødelegger neppe noe.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...