Gå til innhold

hvor finne damer?

Fremhevede innlegg

Gjest gutt18
Skrevet (endret)

G18. Noen som vet hvor man kan finne damer for en hyrdestund? Gjerne damer fra 20 - 30 - kanskje 40 år. Jeg har alltid ønsket å ha en dame som kunne lære/vise meg noen triks. Noen som vet hvor man finner slike kvinner, eller er en slik kvinne selv? Er det en nettside eller sted man finner kvinner? Selv er jeg slank og normal kjekk, og tror jeg ikke ville fått veldig store problemer med en kvinne. 

Endret av gutt18
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send gjerne pm?

Anonymkode: 137e8...9c3

• Liker 1
Skrevet

Jeg også. Jeg leter etter en dame for diskret forhold bare som knullevenn men kan ikke finne noe.

AnonymBruker
Skrevet

Lag en tidsmaskin og reis tilbake til da kvinner var lette å ha med å gjøre.

Anonymkode: 52ca3...342

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 45cad...f89

Skrevet (endret)

Dere, bruk andre forum for dette...

Endret av Verv
Skrevet
3 timer siden, gutt18 skrev:

G18. Noen som vet hvor man kan finne damer for en hyrdestund? Gjerne damer fra 20 - 30 - kanskje 40 år. Jeg har alltid ønsket å ha en dame som kunne lære/vise meg noen triks. Noen som vet hvor man finner slike kvinner, eller er en slik kvinne selv? Er det en nettside eller sted man finner kvinner? Selv er jeg slank og normal kjekk, og tror jeg ikke ville fått veldig store problemer med en kvinne. 

Jeg synes det er mistenkelig at en gutt på 18 år bruker uttrykket "hyrdestund".

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor snakker du om damer som om de er en vare? "Hvor kan jeg finne brødet" eller "Hvor kan jeg finne en kiosk" liksom....

Nei det finnes ingen damer som er interessert i å "lære opp" en 18 åring, hva får dama ut av det? 18 åringer uten erfaring suger i senga og ikke noe noen erfarne gidder å bruke tid på. Du må finne en jevnaldrende og like uerfaren som deg, så må dere utforske sammen over tid. Du kan også melde deg på sex kurs, ellers så anbefaler jeg youtube kanalen Don of Desire også.

Anonymkode: 6c10f...7b7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan også melde deg på sex kurs

Haha ja det hadde vært noe. Hvordan ser læreren ut?

Anonymkode: 271ec...4e9

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Michaeldennis skrev:

Jeg også. Jeg leter etter en dame for diskret forhold bare som knullevenn men kan ikke finne noe.

Det blir lettere for deg når du ikke er 18-20 år lengre..menn i 30 årene er finest.

Anonymkode: 237c2...d9e

Skrevet
På 3.3.2018 den 22.09, gutt18 skrev:

Dem er faktisk der alle andre mennesker også er. Butikken, jobb, tog, stranda, mellom a og b....

• Liker 1
Skrevet
On 3/4/2018 at 4:02 PM, AnonymBruker said:

Det blir lettere for deg når du ikke er 18-20 år lengre..menn i 30 årene er finest.

Jeg er 34 år

Skrevet
On 3/4/2018 at 4:02 PM, AnonymBruker said:

Kan du hjelpe meg? Vet du noe eller du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...