Gå til innhold

Hvis du var en 21 år gammel jente

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du ansett det som mest naturlig å falle for en mann på 32 år eller enn gutt på 17, da? Hvilken retning vil du si det er størst forskjell i modenhet?

Anonymkode: 9f364...a1c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på mannen/gutten. 

Anonymkode: b6631...537

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde valgt meg en rundt 25.

Anonymkode: bf3c2...b17

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

17

Men jeg er 20 ikke 21

Anonymkode: ed4b3...a34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En gutt på 17

Anonymkode: be6fb...a14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 21 år og kunne aldri falt for en på 17. Kanskje jeg kunne blitt ilag med en på 26 når jeg blir 30, men da er han i det minste myndig og blitt mer moden. 

Jeg har følelser for en på 30, men jeg ønsker ikke å starte ett forhold med han pgr av aldersforskjellen. Han er klar for barn, jeg er klar for å reise og leve livet. Vi er på helt forskjellige plan. 

Så for meg er det mest naturlig å falle for en som er eldre, men ikke for stor aldersforskjell. Jeg tenker sånn generelt, så ville det passet mellom 21-26 år. 

Anonymkode: f3cb8...954

• Liker 4
Skrevet

jeg ble sammen med ei jente på 17 når jeg var 25 år, vi var sammen i 3 år

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var 21 år var 30+ litt før gammelt for meg. Nå som jeg er 30år er 40+ litt før gammelt for meg.

Sier ikke at jeg ikke kunne vært med en som er 40+,men da skal mye være bra med ham.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var en gang en 21 år gammel jente og må nok si at ingen av disse hadde vært aktuelle. Hvis jeg likevel måtte velge så måtte det blitt 17 åringen, ene og alene basert på hvordan jeg husker at jeg så på mennesker som bare var 27 år den gangen. Synes det hørtes kjempe voksent ut.

Anonymkode: 38891...4b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

32 åringen. LETT !! 

J23

Anonymkode: 71b21...f09

• Liker 3
Gjest Sjokoladeknask
Skrevet

Den som var mest moden i hodet. Dessverre er det ikke sånn at modenhet følger alder. 

AnonymBruker
Skrevet

Skulle jeg måtte velge mellom 17-åringen og 32 åringen hadde jeg valgt siste nevnte, men egentlig ingen av delene. 

J, snart 22 år

Anonymkode: c6d05...8d4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 22 og ferdig utdannet om noen mnd. Ville naturlig nok ikke valgt noen på 17! Altså, jeg vil ha en mann og liker ikke guttunger.

Anonymkode: ce0c3...d55

Skrevet (endret)
On 3/3/2018 at 9:15 PM, AnonymBruker said:

Ville du ansett det som mest naturlig å falle for en mann på 32 år eller enn gutt på 17, da? Hvilken retning vil du si det er størst forskjell i modenhet?

Selv gift med 12 år eldre mann (han var 31 år da), tok litt tid for å få han i boks hehe. Først kjent med han når jeg var 19, forelsket meg og ga "signaler" når jeg var 20-21 år. Han var skeptisk i starten og var litt avisene til meg, til jeg tok og konfronterte han i person og sa det jeg følte. Ironisk nok så var venninnegjengen til hindring og ga meg helt feil inntrykk hvordan jeg skulle fremstå, og hadde en ganske pinlig samtale med store broren min, når jeg var litt full og emosjonell sa at jeg kanskje virket useriøs og merkelig.

Hva har en 17 åring å tilby deg, hva skjer med deg når han er borte i utdannelsen og militæret. Er dere på samme plass emosjonelt og på fornuft? Hva tenker du om 32 åringen, har han barn eller andre kvinner i bildet? Det er ingen problem med 11 års alders forskjell og om du ønsker deg familie nå, så tenk at 32 åringen er sannsynlig klar nå og ting på plass. Jeg anser for kvinner generelt at det er best med litt eldre menn, men 20 år aldersforskjell er for mye.           

Endret av ElinX0Xpoliti
AnonymBruker
Skrevet

Ingen trur jeg 😬 Min øvre grense ligger på rundt 27-28.. 

Anonymkode: 6d252...5d7

AnonymBruker
Skrevet

Naturlig aldersforskjell på den alderen vil være ned til 19 og opp til 24.

Anonymkode: 7fee1...bf3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge deler ville for meg vært helt uaktuelt da jeg var 21. Jeg er 24 nå og syns fortsatt 32 er for gammelt for meg. 17 er bare vanvittig ekkelt, og det var det da jeg var 18 også

Anonymkode: 501c0...00e

AnonymBruker
Skrevet
På 3.3.2018 den 22.22, AnonymBruker skrev:

32 åringen. LETT !! 

J23

Anonymkode: 71b21...f09

Signerer. Er i begynnelsen av 20-årene og synes stort sett det er mye enklere å omgås med mennesker i 30-årene enn 17-åringer.

Men det kommer jo helt an på den enkelte jenta, gutten/guttene og deres livsstil. 

Anonymkode: 89657...8ab

Skrevet
På 3.3.2018 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Da jeg var 21 år så var det ikke snakk om å underholde en fyr på 32 år uten at å bli kompensert for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...