AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Bekjente eller personer man har omgåes mye en periode som sender følge forespørsel (jeg har lukket profil) på instagram , men som ikke godtar følgeforespørsel tilbake - hva er greia med det? Hvorfor be om å få bli venn med meg, når de ikke vil godta at jeg følger deres profil? (jeg godtok deres forespørsel). Regner man disse som falske spioner , eller skal man ikke ta det personlig? Hva ville dere gjort, slettet og blokkert de fra å følge profilen din siden du ikke får følge deres eller bare latt de ha tilgang? Jeg er ikke komfortabel med at falske venner skal blande seg opp i privat livet mitt, men trodde at jeg fikk forespørelsen fordi personen ville opprettholde kontakt og vise vennskap/anerkjennelse. Kan for øvrig nevne at vi er voksne begge to , møttes et tjue talls ganger og småpratet på grunn av felles venner, aldri hatt noen uoverstemmelser men jeg merket at hun var sur og ignorerte meg/frøs meg ut de to siste gangene jeg møtte hun og har fremdeles ikke forstått hvorfor. Det er et år siden jeg så hun sist nå pga jeg har flyttet utenbys med mannen pga jobb, og for to uker siden fikk jeg denne følgeforespørselen ut fra det blå. Hun har ikke godtatt min enda og jeg vet hun har sett den for lengst. Jeg vil ikke hverken lage eller være innblandet i noe drama, så jeg vil ikke spørre våre felles venner om noe, men vil heller ikke at hun skal lage drama ut av antakelser hun får av å spionere på min profil altså, om det er det som var formålet hennes?! Anonymkode: fad6f...162
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 De vil snoke, men de vil ikke la andre snoke tilbake 😆 Anonymkode: 14ba5...5da 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Det har jeg også én av, gammel skoleveninne. Har ikke forstått hvorfor hun følger meg og ikke jeg henne,men ikke grublet så mye over det, tror jeg har sendt forespørsel med jevne mellomrom, tenkt at jeg har glemt det eller at hun ikke så den... Huffda,så teit 😁 Anonymkode: 07567...3f2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 Dette kunne jeg ha gjort og helt glemt av at jeg hadde sendt noe som helst. Anonymkode: 219d9...c93
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 Føler seg vel litt for god for de fleste, men trenger underholdning. Anonymkode: c6bcc...0cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå