AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 En kvinne som skal drive med presisjonsfelling?! Hun vet jo ikke en gang at et felleskår skal være på 45 grader! Dette kommer til å gå skikkelig galt. Anonymkode: ce6f8...7ae
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 Gleder meg til å se hun dumme seg ut skikkelig! Anonymkode: 898c7...767
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 Hun tar jo evigheter. Hun kan jo ikke. Knas... For en tufs! Anonymkode: ce6f8...7ae
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #4 Skrevet 3. mars 2018 "Veldig veldig veldig imponerende" NEI! Jeg kunne gjort bedre selv. Anonymkode: ce6f8...7ae
Gjest The ceiling lamp Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 Synes hun var flink jeg! MEN, jeg forstår ikke at hun lar håret henge slik rundt saga. Hadde ikke villet være henne om håret kom i kjedet.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #6 Skrevet 3. mars 2018 13 minutter siden, The ceiling lamp skrev: Synes hun var flink jeg! MEN, jeg forstår ikke at hun lar håret henge slik rundt saga. Hadde ikke villet være henne om håret kom i kjedet. Ingen fare, jeg kan berolige deg med at det er en feil hun bare ville gjort en gang. Anonymkode: ce6f8...7ae
puppi Skrevet 4. mars 2018 #7 Skrevet 4. mars 2018 (endret) Hva er dette for ett tullete forsøk, på latterliggjøre ei jente i ett typisk manns-yrke? Vanskelig å få så tynne stammer til å falle nøyaktig dit man vil, syntes hun var flink nok. Husk at hun også presterte i en situasjon der folk flest ville vært så full av nerver at de ikke en gang ville få start på saga. Enig i det med håret, får hun nok kommentarer på, og skjønner selv, i ettertid. 13 hours ago, AnonymBruker said: En kvinne som skal drive med presisjonsfelling?! Hun vet jo ikke en gang at et felleskår skal være på 45 grader! Dette kommer til å gå skikkelig galt. Anonymkode: ce6f8...7ae Du vet jo ikke en gang at ett felleskår ikke skal være 45 grader! https://ndla.no/nb/node/160159?fag=137415 http://www.skogkurs.no/userfiles/files/hogst-og-skogsdrift/Hefte.pdf Endret 4. mars 2018 av puppi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå