AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Jeg er Uføre pga. mye mobbing i jobb, arbeid. Rett og slett sliten av mobbere overalt. Jeg er blitt mobbet i Ungdomskolen, Videregående skole, av familien min, barnet mitt tok barnevernet i fra meg etc. Anonymkode: bb7f9...9ca
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #4 Skrevet 3. mars 2018 Du mener barnevernet mobber deg altså og ikke at du har sviktet i omsorgen av barnet ditt? Anonymkode: 1ea7d...072 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 Av all mobbing jeg har opplevd, så er nok Eggstokkene deprimert heldigvis så jeg ikke kan få barn til denne mobbe verden. Ts her. Anonymkode: bb7f9...9ca
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #7 Skrevet 4. mars 2018 Tror du må slutte å være så nærtagende. Det er neppe så mange som har intensjon om å mobbe deg som du oppfatter. Du må endre deg rett og slett. Anonymkode: 29c37...dc9 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #8 Skrevet 4. mars 2018 Jeg er Uføre pga. mye mobbing i jobb, arbeid. Rett og slett sliten av mobbere overalt. Jeg er blitt mobbet i Ungdomskolen, Videregående skole, av familien min, barnet mitt tok barnevernet i fra meg etc. Er jeg Nærtagende ? Jeg fikk et barn, men mobbet bort fra meg. Nei ønsker ikke flere barn punktum. Ts her. Anonymkode: bb7f9...9ca
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #9 Skrevet 5. mars 2018 Ciara - Like A Boy Trådstareter her. Anonymkode: bb7f9...9ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå