Gå til innhold

Hvor stopper man selvbruningen? Redd for skille på halsen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å ta hjemme-selvbruning fordi jeg starter i ny jobb på mandag (parfymeri) og vil se litt fresh ut!
Men hvor "stopper" man når man ikke skal/kan bruke den i ansiktet? (Kan ikke pga prøvd det før og blir oljete og kvisete av det) Nederst på halsen blir vel rart med skille fra brun kropp til hvit hals , så det høres mest riktig ut å ta det opp til kjevelinjen, men er det det man gjør? Hva med nakken, bak og rundt ørene osv?
Vil bare ikke gjøre skivebom her og ende opp med kjempe synlig skille på halsen eller nær ansiktet, men skal ta selvbruningen uansett så skriver her i håp om at noen har erfaringer å dele! :) 

Anonymkode: b97e1...e01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du drar selvbruningen med over halsen og øverst på brystet og bakover mot nakken.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke skal ha det i ansiktet, hvorfor bruke selvbruning da? Du skal jo ha klær på.

Anonymkode: f90e4...fee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Peonjenta skrev:

Du drar selvbruningen med over halsen og øverst på brystet og bakover mot nakken.

Ja fra kjevelinjen og nedover?  Hvordan kan jeg milde ut skillet som kommer? (sminke såklart, men vil ikke få den samme brunfargen med sminke og ansiktet skal jo være litt lysere naturig også enn kroppen)

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke skal ha det i ansiktet, hvorfor bruke selvbruning da? Du skal jo ha klær på.

Anonymkode: f90e4...fee

Ja skjorte opprullet i ermene og med dyp V-hals. Så huden på kroppen synes jo, + jeg vil også være fin for kjærsten og ikke bare gå med selvbrunede hender liksom:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...