IdaC Skrevet 14. februar 2005 #1 Del Skrevet 14. februar 2005 Var hos hudpleier i forrige uke. Etter at jeg har prøvd så mange forskjellige merker innen hudpleie, og ingen av disse har passet for huden min, anbefalte hudpleier produktene fra Carita. Hun mente at huden min reagerte fint på dem. Men så er jeg kommet i et dilemma, Carita produketene er rådyre (ca 800-900 for dagkrem, 400 for rens osv.) og hun sa at jeg måtte bruke alt fra rens, peeling, maske, dagkrem, nattkrem, for å se resultatet. Er det noen her som har brukt disse produktene? Er de vikrelig så gode. Det jeg er mest redd for er at jeg kommer til å bruke mange tusen på dette, bare får å finne ut at de passer heller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. februar 2005 #2 Del Skrevet 14. februar 2005 Kan du ikke få med deg noen testere? Sånn at du får prøvd de i en liten periode hvertfall før du kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2005 #3 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg synes det der virker som en gedigen salgsjippo fra hennes side. Det er bare tull at du må bruke alt fra samme serie, det sier i hvertfall de hudpleierne JEG har snakket med. Jeg ville kanskje først og fremst testet ut kremene, og heller brukt billigere renseprodukter, siden de allikevel skylles av huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå