AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Jeg er så glad i disse produktene, håper de ikke blir borte: - sminkefjerner fra Nivea, den er så bra! - leppepomade fra Yves Rocher, koster 16 kr pr stk og leppene blir myke og freshe - engangs-ansiktsmasker fra Vita Anonymkode: c713e...745 1
^^Belle^^ Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Jeg bruker kun billige merker, jeg. Nå et vel alt relativt, men kjøper sjelden et produkt som koster mer enn 150-200 kroner. Kose Softymo renseolje, under 100 Kohakuhada lotion, rundt hundrelappen Alt fra The Ordinary, en hundrings per produkt. Det dyreste jeg har i skapet akkurat nå er banila co. Miss Flower & Mr Honey essence oil (250isj), Bliss rensemelk (250 ca) og A'kin fuktighetskrem (200).
Salka Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Camuflage concealeren til catrice er råbra og koster kun 40(!) kr. Jeg syns den er like bra som urban decay sin og jeg foretrekker generelt litt dyrere merker. Brynmascaraen deres er også bra. Catrice selges hos Douglas og tester selvsagt ikke på dyr. Ellers er jeg glad i liplineren til Isadora. Essence er også et bra billigmerke, men det er ikke å få tak i i Norge.
Gjest Konditorfrue Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 Jeg har blandingshud og er blitt veldig glad i dr greve dagkrem.ca 90 kr.bedre enn mange dyre!!!
dillyduzit Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 Jeg har lagt min elsk på The Ordinary sine produkter, blant annet advanced retinoid, rose hip seed oil og rekken bortover. Billige produkter som gjør mye.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #6 Skrevet 5. mars 2018 Dere som bruker the ordinary, hvilke "problemer" retter de ulike produktene seg mot? Har lest mye positivt om merket og har lyst til å prøve, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne Anonymkode: 8e177...8aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå