AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Hei! Er det noen som kan gi meg rips til en film jeg og gubben kan se i kveld? Gjerne i sjangeren krim/thriller. Anonymkode: e2852...642
HalldirV2 Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei! Er det noen som kan gi meg rips til en film jeg og gubben kan se i kveld? Gjerne i sjangeren krim/thriller. Anonymkode: e2852...642 Har ikke rips, men du kan få blåbær? :D 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 18 minutter siden, HalldirV2 skrev: Har ikke rips, men du kan få blåbær? :D 🤣🤣 solbær kanskje? Tips da Anonymkode: e2852...642
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #4 Skrevet 3. mars 2018 Dunkirk synes jeg var SYKT bra om dere er litt into krigsfilm. The Imitation Game er bra om ingen av dere er typen til å prate sånn at dere ikke får fulgt med. Er dere into harry potter: fantastic beasts and where to find them likte jeg godt Skikkelig spenningsfilm der dere gjemmer dere bak puta i noen horrible scener der dere kjenner smerten selv: The revenant (beste filmen jeg har sett) Ellers kan jeg anbefale filmen war dogs som forteller om hvor syk våpenhandelen har vært fra USA. To andre bra politiske filmer er "ikaros" som handler om doping av idrettsutdøvere og The Big Short som handler om shorting av aksjer før finanskrisen. Anonymkode: fb591...939
Gjest JeSuisLouise Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 Jeg så No escape forrige helg og den var utrolig spennende, anbefales http://www.imdb.com/title/tt1781922/
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dunkirk synes jeg var SYKT bra om dere er litt into krigsfilm. The Imitation Game er bra om ingen av dere er typen til å prate sånn at dere ikke får fulgt med. Er dere into harry potter: fantastic beasts and where to find them likte jeg godt Skikkelig spenningsfilm der dere gjemmer dere bak puta i noen horrible scener der dere kjenner smerten selv: The revenant (beste filmen jeg har sett) Ellers kan jeg anbefale filmen war dogs som forteller om hvor syk våpenhandelen har vært fra USA. To andre bra politiske filmer er "ikaros" som handler om doping av idrettsutdøvere og The Big Short som handler om shorting av aksjer før finanskrisen. Anonymkode: fb591...939 Haha....jeg listet akkurat The revenant som en av de dårligste filmene jeg har sett! Anonymkode: 74f72...d6f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #7 Skrevet 4. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha....jeg listet akkurat The revenant som en av de dårligste filmene jeg har sett! Anonymkode: 74f72...d6f Og jeg trykket akkurat liker på den kommentaren Den filmen har ALT en dårlig film skal ha: Meningsløst plot, kjedelig historie, langdryge scener, skuespillere som ser ut som de heller ville vært på stranda med en paraplydrink, en god samling kvalmende bilder og idiotisk avslutning. Full pott fra meg! Anonymkode: 7d22f...8d9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #8 Skrevet 4. mars 2018 Litt seint svar, men til neste filmkveld: Now you see me (1 og 2). og The Game med Michael Douglas er jo en klassiker!! Anonymkode: 6c1be...1dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå