AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 Vet ikke helt om jeg vil kalle dette en mann egentlig. Kanskje en tusseladd? Anonymkode: 4b6a0...69d 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 Ja, det er noen menn som er slik. Ellers hadde ikke denne komiker`n laget en skrøne av de. Fortsettelsen på denne historien er jo at mannen er "helt uinteressert" i henne videre siden han bare ville pule. Hun hører nok ikke mer fra han... Anonymkode: 3135c...f43 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 Ja ganske mange. Ikke som begynner å grine kanskje, men prøve andre manipulerende metoder for å spille på samvittigheten til dama som sier nei, for å presse henne til å gå med på det. Noen manipulerer ikke engang, men foregriper seg direkte. Vi trenger feminismen fordi det er helt vanlig at menn blir fornærma eller sure, noen lei seg, noen truende og farlige, fordi kvinner ikke vil ha sex med de. Som om de har retten på kroppen til kvinnen bare fordi man har hatt en hyggelig kveld og samtale. Drittsekker og ofte sånne som ender opp evig single for ingen vil ha noen med sånn holdning og kvinnesyn! Anonymkode: d373a...dc1 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #7 Skrevet 3. mars 2018 2 timer siden, SunnivaOslo skrev: Dette kalles nice guys.. Heller stikk motsatt, dette er ikke noe nice guy! En nice guy hadde sagt "Okei, takk for i kveld Vel hjem, vi kan gjerne ta det igjen en annen dag, du er veldig hyggelig å være med som medmenneske" og ikke gått i offerrolle og spilt på samvittigheten til dama og prøvd å presse hun til sex ved å gjøre situasjonen følelsesmessig ubehagelig, eller hatt en sterk følelsesmessig reaksjon på at en dame ikke ville ha sex. En niceguy hadde akseptert det uten å bli medtatt av det, fordi han respekterer kvinner. Denne fyren tror jo han hadde bruksrett på kvinnen bare fordi hun var på besøk hos han. Anonymkode: d373a...dc1 2
SunnivaOslo Skrevet 4. mars 2018 #8 Skrevet 4. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Heller stikk motsatt, dette er ikke noe nice guy! En nice guy hadde sagt "Okei, takk for i kveld Vel hjem, vi kan gjerne ta det igjen en annen dag, du er veldig hyggelig å være med som medmenneske" og ikke gått i offerrolle og spilt på samvittigheten til dama og prøvd å presse hun til sex ved å gjøre situasjonen følelsesmessig ubehagelig, eller hatt en sterk følelsesmessig reaksjon på at en dame ikke ville ha sex. En niceguy hadde akseptert det uten å bli medtatt av det, fordi han respekterer kvinner. Denne fyren tror jo han hadde bruksrett på kvinnen bare fordi hun var på besøk hos han. Anonymkode: d373a...dc1 Ehh ja akkurat som en Nice guy...og når han ikke får vilja si så er han "frienzoned"....
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #9 Skrevet 4. mars 2018 8 timer siden, SunnivaOslo skrev: Ehh ja akkurat som en Nice guy...og når han ikke får vilja si så er han "frienzoned".... Sånne menn tror kanskje de er nice guys selv, men det er ingenting nice eller bra med sånne reaksjoner og holdninger, dette er badguy i et nøtteskall! Anonymkode: d373a...dc1 1
GammelSierraFan Skrevet 4. mars 2018 #10 Skrevet 4. mars 2018 Selv om det er veldig overdrevet i de sketsjene så kjenner jeg igjen typen, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #11 Skrevet 4. mars 2018 JEG VIL HA DEN INNI! Lol jeg ler meg ihjæl Hadde jeg møtt en som han hadde jeg løpt. Anonymkode: 276c7...526
Sphere Skrevet 4. mars 2018 #12 Skrevet 4. mars 2018 Nei, jeg nekter å tro det er mange som han der. Men noen er det åpenbart.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #13 Skrevet 4. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånne menn tror kanskje de er nice guys selv, men det er ingenting nice eller bra med sånne reaksjoner og holdninger, dette er badguy i et nøtteskall! Anonymkode: d373a...dc1 Det er jo det som er hele greia med såkalte nice guys, de er ikke snille... De prøver å oppføre seg som gentleman fordi de da tror de klarer å manipulere dama til noe, når det ikke funker viser de sine sanne sider, eventuelt på nett når de kommer hjem (snakker nedsettende om jenter, har dårlige verdier, bitre osv.). Anonymkode: fae6b...c07 1
bortebra Skrevet 4. mars 2018 #15 Skrevet 4. mars 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi trenger feminismen fordi det er helt vanlig at menn blir fornærma eller sure, noen lei seg, noen truende og farlige, fordi kvinner ikke vil ha sex med de. Som om de har retten på kroppen til kvinnen bare fordi man har hatt en hyggelig kveld og samtale. Drittsekker og ofte sånne som ender opp evig single for ingen vil ha noen med sånn holdning og kvinnesyn! Anonymkode: d373a...dc1 Helt vanlig? Det er vel en sannhet med visse modifikasjoner. Det er i alle fall ikke min opplevelse at menn flest reagerer på den måten. Bevares, feminismen trengs, men la oss ikke svartmale.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #16 Skrevet 4. mars 2018 Det kalles KG-mann. Anonymkode: fe659...41e 1
Gjest Minesveiper Skrevet 4. mars 2018 #17 Skrevet 4. mars 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Det kalles KG-mann. Anonymkode: fe659...41e Haha Sånn jeg er når ingen liker innleggene mine.
CannibalLektor Skrevet 4. mars 2018 #18 Skrevet 4. mars 2018 On 3/3/2018 at 8:09 PM, AnonymBruker said: Ja ganske mange. Ikke som begynner å grine kanskje, men prøve andre manipulerende metoder for å spille på samvittigheten til dama som sier nei, for å presse henne til å gå med på det. Noen manipulerer ikke engang, men foregriper seg direkte. Vi trenger feminismen fordi det er helt vanlig at menn blir fornærma eller sure, noen lei seg, noen truende og farlige, fordi kvinner ikke vil ha sex med de. Som om de har retten på kroppen til kvinnen bare fordi man har hatt en hyggelig kveld og samtale. Drittsekker og ofte sånne som ender opp evig single for ingen vil ha noen med sånn holdning og kvinnesyn! Anonymkode: d373a...dc1 mer feminisme sa du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå