AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Jeg møtte en veldig fin type på Tinder og vi har snakket en del. Han er i grunn alt jeg ser etter i en fyr; har barn, stabil, mange morsomme hobbyer, humor og kjekk. Tonen har vært veldig fin skriftlig og sånn spontant fant vi ut at han skulle ta turen til meg i kveld på noen øl - for han er i byen. Men nå som jeg søkte han opp på Facebook så ser jeg at det er fyren ei "venninne" av meg har datet en gang og vært hodestups forelsket i siden. Hun møtte han for et år siden, og snakket fortsatt om han før jul. De har aldri kysset eller noe som helst, og jeg vet at han ikke var interessert i henne. Så det plager meg ikke. Men.. Denne "venninna" har ødelagt så mange relasjoner for meg fra før. Hun har skrevet meldinger til folk, med mitt navn. Lang historie det der. Men hun har ihvertfall såret meg utallige mange ganger og har vært nærmest "opphengt" i meg og gjort alt for å ta del i hver lille del i livet mitt. Det er noe av grunnen hun har sendt meldinger til folk i mitt navn, for å se hva de sier og hva som "skjer" mellom meg og den andre personen. I og med hun fortsatt er opphengt i denne typen.. Burde jeg la være å date han? Hun kommer nok til å lage et helsikes drama om hun finner det ut. Men så tenker jeg og sånn at, hun er ute av livet mitt. Og jeg skylder henne ingenting etter alt hun har gjort mot meg. Hva ville du gjort? Anonymkode: 22d56...c78
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 Jeg hadde møtt han og ikke tenkt så mye på venninnen min. I hvertfall når dere ikke er så nære og hun har tidligere ødelagt relasjoner for deg. Du skylder henne ingenting,som du sier. Kan jo være mannen i ditt liv, så du må ikke la den muligheten gå fra deg. Anonymkode: c6eae...a19 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 Hvis hun er ute av livet ditt og ikke lenger din venninne ville jeg kjørt på,men kanskje vært åpen til han om det hvis hun har ødelagt for deg før-sånn i tilfelle hun prøver noe nå så vet han at det bør ignoreres.. Anonymkode: 9d9f5...499 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #4 Skrevet 3. mars 2018 Hvis du fortsatt anser hun som en venninde så lar du vær å date han ja. Er dere ikke venninder mer så trenger du ikke ta hensyn til det. Anonymkode: 3b5ea...919
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 Vi er ikke venninner lenger, nei. Takk for råd! Da kommer denne mannen om en halvtime, så får jeg veldig naturlig komme inn på denne venninna mi 😅 ønsk meg lykke til! Ts Anonymkode: 22d56...c78 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #6 Skrevet 3. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er ikke venninner lenger, nei. Takk for råd! Da kommer denne mannen om en halvtime, så får jeg veldig naturlig komme inn på denne venninna mi 😅 ønsk meg lykke til! Ts Anonymkode: 22d56...c78 Lykke til! Ja bare putt det inn i samtalen på en naturlig måte at du så via facebook at han kjente henne, og spør han om de fortsatt har kontakt, hvis han sier nei er det ikke noe mere å snakke om, hvis han sier ja så kan du jo bare helt kort nevne at "åja det er ikke umulig at hun slenger noe dritt om meg, hun har alltid vært ute etter mine menn og jeg har hørt at hun likte deg før, så håper ikke hun blir sur eller noe" og la han respondere, også bare gå over til et nytt samtaletema Ha det hyggelig i kveld Anonymkode: 3b5ea...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå