Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pleier alltid bruke litt eyeliner på øvre øyelokk og maskara på de øvre vippene (aldri nede, for det kler jeg ikke) men idag droppet jeg maskara og hadde ikke noe øyesminke foruten litt ferskenfarget øyeskygge i globalen. Fikk masse skryt for at jeg så så fresh ut og så uthvilt. Ble litt paff, for føler jeg må ha maskara for å se våken uten. Men så studerte jeg meg litt i speilet og jeg ser kanskje litt mer våken ut, uten. Flere som ikke bruker øyesminke? Jeg vurderer nå å kanskje farge de forsiktig med en permanent farge isteden for maskara?

Anonymkode: 88e41...d51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være mascaraen eller om du til vanlig  bruker sterkere øyensminke. Det er jo bare å farge vippene og prøve deg uten mascara en stund, om du savner mascaraen er det bare å begynne å bruke den igjen. Det sparer jo tid på morgenen sånn at du kan sove litt lengre 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sant. Men andre som føler de ser freshere ut, uten maskara og mye øyesminke?

Anonymkode: 88e41...d51

AnonymBruker
Skrevet

Mascaraen du bruker er for tung. Forsøk en som er brun eller blå.

Anonymkode: 43381...6fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg farger vippene mine, bruker aldri maskara. og jeg er superfornøyd. ikke får man slike mascara rester eller blir mørk under øynene. 

Anonymkode: 03b91...9a6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke mascara unntatt til festlige anledninger. vet ikke helt om jeg ser mer våken ut, men i alle fall mer naturlig :)  Har forresten sett at bloggerne Anikken Jørgensen og kristine Ullebø har begynt å gå uten sminke, og begge to ser helt fantastiske ut, mye finere uten sminke.

Anonymkode: e3848...5dc

AnonymBruker
Skrevet

Dere som farger vippene, er dere ikke redde for å bli blinde eller få problemer med øynene?

Anonymkode: 1c503...c3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mascaraen du bruker er for tung. Forsøk en som er brun eller blå.

Anonymkode: 43381...6fc

Blå? The 90’s er over for lengst

Anonymkode: 6324f...1ad

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere som farger vippene, er dere ikke redde for å bli blinde eller få problemer med øynene?

Anonymkode: 1c503...c3b

Ikke reddere enn jeg er når jeg bruker mascara, kontaktlinser, smnikefjerner, eyeliner eller noen av de andre tingene som havner innpå øynene.

Anonymkode: 7fa17...2b0

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker sort eyeliner nær vippene halveis fra øyet og utover i en liten vinge, maskara i 3-4 tynne lag og skimrende lys champagnefarget øyeskygge på lokket. kler heller ikke maskara på vippene under øyet.  Bruker også hvit liner på våtkanten.  Dette er hverdagsminken min.    

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Peonjenta skrev:

Jeg bruker sort eyeliner nær vippene halveis fra øyet og utover i en liten vinge, maskara i 3-4 tynne lag og skimrende lys champagnefarget øyeskygge på lokket. kler heller ikke maskara på vippene under øyet.  Bruker også hvit liner på våtkanten.  Dette er hverdagsminken min.    

Bilde? Av bare øynene.

Anonymkode: ec113...4ec

AnonymBruker
Skrevet
On 3/3/2018 at 11:11 AM, Peonjenta said:

Helt utrolig hvor mye sminke altfor mange bruker....vannvidd!

Anonymkode: 901db...bbc

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker på ingen måte mye sminke.  Du kan ikke komme med en slik påstand uten å ha sett meg. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Det der er ikke mye sminke. Foundstion, concealer, bronzer, pudder og rouge, det er mye sminke det.

Anonymkode: 2363d...56e

• Liker 3
Skrevet
På 3.3.2018 den 20.01, AnonymBruker skrev:

Blå? The 90’s er over for lengst

Anonymkode: 6324f...1ad

Velkommen til 2018 der blåsvart mascara framhever øynene. Evnt svart med hint av burgunder. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er ikke mye sminke. Foundstion, concealer, bronzer, pudder og rouge, det er mye sminke det.

Anonymkode: 2363d...56e

Jeg bruker dette også på daglig basis, men mengden man bruker av hvert produkt har alt å si.  Jeg ser ikke ut som en instablogger selv om jeg bruker mange produkter.  Det er mengden som har noe å si.

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleide å bruke maskara, svart, både oppe og nede. Har slutta med det, både fordi den irriterer og også fordi den falmer og havner da under øya. 

Når man (jeg) har brukt maskara lenge er det sært å se seg i speilet og det ser ut til at man ikke har øyevipper, man føler seg kanskje litt naken, men man venner seg til det. 

Jeg har ikke fått kommentarer på bruk av maskara noen sinne, om jeg har gått med eller uten. Med forbehold om at jeg ikke har den største omgangskretsen og de som er i den, ikke er de som er mest opptatt av sminke.

Nå bruker jeg bare foundation, fordi huden er stygg som faen.

Skrevet

Har sluttet å bruke mascara, føler jeg ser mye mer våken og naturlig ut uten. Brukes som regel litt farge på leppene, litt solpudder og blush☺️ Tar på litt mascara og nøytral øyenskygge om jeg skal på fest

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt mascara i mange år, men er lei, og har begynt å gå en god del uten. Merker vippene er mer fornøyde. Jeg har svarte vipper fra før, og jeg har ikke fått noen kommentarer på om at jeg er mer eller mindre våken - tror rett og slett folk enten virkelig ikke bryr seg, eller at det ikke er veldig stor forskjell :)

Anonymkode: c5d57...809

Skrevet

Jeg ser så naken ut uten maskara, unntaket er hvis jeg bruker blåsvart permanentfarge på dem og i tillegg farger  brynene brune og er brun på sommeren.  Da kan jeg føle at jeg ser halveis ut.   Når du fager håret brunt ser man litt utvasket ut uten farge eller sminke når bryn og vipper er lyse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...