AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Som overskriften sier, føler venninnen min irriterer seg over meg hver gang vi møtes. Kommer med skarpe bemerkninger som jeg synes er ufine. Vi er over 30 år og hun omtaler meg som god venninne. Skjønner ingenting, om hun irriterer seg så mye er jeg jo ingen god venninne, men trur ikke det er noe jeg innbiller meg heller. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: ea47b...a24
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 5 innlegg om akkurat det samme?? 🙈 Anonymkode: f4e5a...d3a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 Hun høres vel egentlig ikke ut som noen særlig god "venninne" da? Anonymkode: f497d...217
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #4 Skrevet 3. mars 2018 Jeg kjenner også en sånn person som jeg føler irriterer seg over meg. Har kontakt med henne i jobbsammenheng, så jeg kan ikke kutte kontakten, men det hadde jeg gjort hvis jeg var deg. Dvs., jeg hadde nok spurt rett ut først, og hvis det da hadde fortsatt, hadde jeg redusert kontakten. Anonymkode: 079f0...3e9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 Hvorfor spammer du ned forumet? Anonymkode: 048d8...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #6 Skrevet 3. mars 2018 Ts her.. oi, ser det nå. Aner ikke hva som har skjedd men var virkelig ikke meningen at det skulle publiseres flere ganger. Vet ikke ha som skjedde. Hvordan kan di andre slettes? Anonymkode: ea47b...a24
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #7 Skrevet 3. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: 5 innlegg om akkurat det samme?? 🙈 Anonymkode: f4e5a...d3a Sikkert hengt seg opp, som du ser er kl slettet likt på alle,,, Det hender at det skjer her inne.. Anonymkode: e4539...f45 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #8 Skrevet 3. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Hun høres vel egentlig ikke ut som noen særlig god "venninne" da? Anonymkode: f497d...217 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg kjenner også en sånn person som jeg føler irriterer seg over meg. Har kontakt med henne i jobbsammenheng, så jeg kan ikke kutte kontakten, men det hadde jeg gjort hvis jeg var deg. Dvs., jeg hadde nok spurt rett ut først, og hvis det da hadde fortsatt, hadde jeg redusert kontakten. Anonymkode: 079f0...3e9 enih. Anonymkode: e4539...f45
Gjest making.a.mess Skrevet 3. mars 2018 #9 Skrevet 3. mars 2018 Kanskje du bør 1) holde litt avstand 2) spørre hvorfor hun er så irritabel. Det erikke sikkert det har noe med deg å gjøre i det hele tatt, men at hun er en sånn som har mye irritasjon i seg bestandig. Ikke sikkert hun er klar over hvor kjip hun er. 3) droppe henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå