AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Hei! Vi er en jentegjeng som skal på tur til Polen. Og som mannfolka ønsker vi oss en real jentetur. :D vi kunne tenkt oss på strippeklubb, og lurte på om noen vet om det finnes strippeklubb med mannlige strippere i Polen ?? Nå er det damene sin tur til å kose seg tenker jeg!!! Anonymkode: 1472a...51d
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 Vi har prøvd, for haaarde livet.. men finner ikke så mye troverdig.. Anonymkode: 1472a...51d
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #4 Skrevet 3. mars 2018 I og med at damer ikke tenner på synet av mannekropper så nei. Anonymkode: e04e6...720 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 Hahaha ..... Ler .... Jentetur til Polen liksom Ellers tror jeg ikke dere finner mannestripping der gitt Anonymkode: 87355...1ed
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #6 Skrevet 3. mars 2018 Mannlige strippere!! Hahaha. Selvsagt finnes det ikke mannlige strippere. Det er jo ikke marked for noe sånt når kvinner blir kvalme av se en naken mann Anonymkode: 42320...f8c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #7 Skrevet 3. mars 2018 Da må dere nok finne noen homseklubb med strippere. Anonymkode: 4594e...f31
Hr. Aktiv Skrevet 3. mars 2018 #8 Skrevet 3. mars 2018 Det henger mang kvalme kvinnfolk på gjerdet rundt Chippendales. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #9 Skrevet 3. mars 2018 Er dårlig med det. Kvinner(utenom dere da) har litt bedre moral enn å se på kropp som sexobjekter så det er ikke akuratt noe marked for det. Skjerp dere. Anonymkode: 06feb...e77
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #10 Skrevet 3. mars 2018 Jeg kjenner jeg blir litt smått kvalm av svarende her .... regner med de fleste er mannfolk også!! GRØSS OG GRU. altså, større GRISER enn dere mannfolk skal man lete lenge etter. At dere som menn skal besøke strippeklubber som har nakne damer og få private danser og gjerne litt ekstra, det skal liksom være det mest naturligste. Men at vi kvinner vil gjøre det samme med motsatt kjønn , da blir vi fort "løse" og "horer". Det er dere som burde skamme dere, skitne, kvalme mannegubber. Anonymkode: 1472a...51d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #11 Skrevet 4. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner jeg blir litt smått kvalm av svarende her .... regner med de fleste er mannfolk også!! GRØSS OG GRU. altså, større GRISER enn dere mannfolk skal man lete lenge etter. At dere som menn skal besøke strippeklubber som har nakne damer og få private danser og gjerne litt ekstra, det skal liksom være det mest naturligste. Men at vi kvinner vil gjøre det samme med motsatt kjønn , da blir vi fort "løse" og "horer". Det er dere som burde skamme dere, skitne, kvalme mannegubber. Anonymkode: 1472a...51d Goddag mann økseskaft. Anonymkode: 4594e...f31 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #12 Skrevet 4. mars 2018 Finnes jo masse mannlige strippere. Ingen som har hørt om f. Eks Chippendales? De stripper ofte i Norge. Men tror det er lettere å finne slikt i Amsterdam. Anonymkode: 001ec...6ab
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #13 Skrevet 4. mars 2018 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kjenner jeg blir litt smått kvalm av svarende her .... regner med de fleste er mannfolk også!! GRØSS OG GRU. altså, større GRISER enn dere mannfolk skal man lete lenge etter. At dere som menn skal besøke strippeklubber som har nakne damer og få private danser og gjerne litt ekstra, det skal liksom være det mest naturligste. Men at vi kvinner vil gjøre det samme med motsatt kjønn , da blir vi fort "løse" og "horer". Det er dere som burde skamme dere, skitne, kvalme mannegubber. Anonymkode: 1472a...51d Mannegubber og kvinnedamer? Anonymkode: ba04a...6ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå