Gå til innhold

Friends with benefits og han har dame!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Håper noen kan gi meg noen tanker på dette temaet og hva som egentlig er i ferd med å skje her. 
I en måneds tid nå har jeg hatt en friends with benefits som har dame. Vi har kjent hverandre en stund, men det har aldri før vært noe flørting før et par måneder siden. Det startet med at han begynte å snappe meg og dette skjedde på daglig basis. Ikke noe spesielt bare helt vanlige samtaler. Vi jobber sammen så vi ser hverandre ganske ofte og det ble til slutt mye flørting. Så havnet vi på en fest sammen og endte opp med å kline, men ikke noe mer enn det skjedde. Så etter et par uker begynte vi å tekste litt dirty. Til slutt hadde vi sex, og det har vi fram til nå hatt en god del ganger. Rundt 5-8 ganger på 1 mnd. Men i det siste har han tekstet meg mindre, vi flørter fortsatt og det virker som alt er ok. Eneste er at det er mye mindre kontakt på tekstmeldinger enn det det var før. Jeg forstår at han har dame og at han ikke kan tekste med meg 24/7, men han kunne jo det før? Eller er det slik at han har fått det han vil ha og orker/trenger ikke å jobbe like hardt for det? Han vet jo at han får meg om han vil. 

Hva tror dere er grunnen til at han ikke tekster meg like ofte lenger?
Og er det greit for en jente og være den som tar sender en booty call tekst? Vil jo også føle at jeg har litt makt og kan få mine behov dekt ikke bare når han føler for det. Hvis dere skjønner. Men blir på en måte også litt vanskelig da det er han som er i et forhold og ikke kan når som helst. 

PS. Som han har sagt og som noen av våre felles venner har sagt så er han i et åpent forhold. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, jenta123 skrev:

Hei! Håper noen kan gi meg noen tanker på dette temaet og hva som egentlig er i ferd med å skje her. 
I en måneds tid nå har jeg hatt en friends with benefits som har dame. Vi har kjent hverandre en stund, men det har aldri før vært noe flørting før et par måneder siden. Det startet med at han begynte å snappe meg og dette skjedde på daglig basis. Ikke noe spesielt bare helt vanlige samtaler. Vi jobber sammen så vi ser hverandre ganske ofte og det ble til slutt mye flørting. Så havnet vi på en fest sammen og endte opp med å kline, men ikke noe mer enn det skjedde. Så etter et par uker begynte vi å tekste litt dirty. Til slutt hadde vi sex, og det har vi fram til nå hatt en god del ganger. Rundt 5-8 ganger på 1 mnd. Men i det siste har han tekstet meg mindre, vi flørter fortsatt og det virker som alt er ok. Eneste er at det er mye mindre kontakt på tekstmeldinger enn det det var før. Jeg forstår at han har dame og at han ikke kan tekste med meg 24/7, men han kunne jo det før? Eller er det slik at han har fått det han vil ha og orker/trenger ikke å jobbe like hardt for det? Han vet jo at han får meg om han vil. 

Og er det greit for en jente og være den som tar sender en booty call tekst? Vil jo også føle at jeg har litt makt og kan få mine behov dekt ikke bare når han føler for det. Hvis dere skjønner. Men blir på en måte også litt vanskelig da det er han som er i et forhold og ikke kan når som helst. 

PS. Som han har sagt og som noen av våre felles venner har sagt så er han i et åpent forhold. 

Da kan du vel sende en melding til dama hans og spørre når han får lov til å komme ut og leke? Kanskje hun er flinkere til å holde kontakten enn han er?

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, visp skrev:

Da kan du vel sende en melding til dama hans og spørre når han får lov til å komme ut og leke? Kanskje hun er flinkere til å holde kontakten enn han er?

De fleste som er i åpne forhold ønsker ikke å vite hvem kjæresten ligger med, så det synes jeg ikke Ts skal gjør. 

Prøv med en booty call, evt ta det opp med han. 

Anonymkode: 4254a...d1b

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste som er i åpne forhold ønsker ikke å vite hvem kjæresten ligger med, så det synes jeg ikke Ts skal gjør. 

Prøv med en booty call, evt ta det opp med han. 

Anonymkode: 4254a...d1b

Jeg ville ikke blitt sjokkert om den åpenhetskontrakten kun var underskrevet av han.

• Liker 19
Skrevet

Han har fått det han ønsker fra deg. Kanskje er han blitt lei? Han har kanskje funnet noen andre som er ny og spennende, eller kanskje han og kona er inne i en forelsket periode hvor de ikke har tid til å pleie forhold utenfor ekteskapet. Så lenge du er elskerinnen til en mann som er gift, uansett om det er åpent eller ikke, så kommer bestandig du til å komme sist.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, visp skrev:

Jeg ville ikke blitt sjokkert om den åpenhetskontrakten kun var underskrevet av han.

Ja, vi har en bekjent som bestandig hevder at han og kona har ett åpent forhold. På en måte har de vel kanskje det, for hun har tilgitt hvert eneste sidesprang. Men hun er veldig klar på at de ikke har ett åpent forhold, og hun blir bestandig oppløst i tårer når hun enten tar han på fersken eller hører om siste han knullet. Alle vet eller advarer damene om at det ikke er ett åpent forhold, men mange gir helvete. Noen kvinner føler de vinner noe når de får en mann til å være utro, men i fleste tilfeller blir de behandlet som en ubetalt prostituert. Kun god nok til å ha sex med.

Anonymkode: 906eb...aad

• Liker 6
Skrevet

Ja, vi har en bekjent som bestandig hevder at han og kona har ett åpent forhold. På en måte har de vel kanskje det, for hun har tilgitt hvert eneste sidesprang. Men hun er veldig klar på at de ikke har ett åpent forhold, og hun blir bestandig oppløst i tårer når hun enten tar han på fersken eller hører om siste han knullet. Alle vet eller advarer damene om at det ikke er ett åpent forhold, men mange gir helvete. Noen kvinner føler de vinner noe når de får en mann til å være utro, men i fleste tilfeller blir de behandlet som en ubetalt prostituert. Kun god nok til å ha sex med.

Anonymkode: 906eb...aad

Skal man ligge rundt må man jo nesten si det:)

Jeg har ikke lyst til å stadig ha en mann inni meg som timer før har besøkt en annen underlivkultur. Menmen, vi er jo forskjellige:)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Uten at jeg har noen erfaring eller dokumentasjon på det, så tipper jeg at de som har åpne forhold ikke forholder seg til en fast FF, men heller har kjæresten sin og så mange tilfeldige. 

En fast sexpartner har han jo i kjæresten sin, og dersom det virkelig er et åpent forhold så vil han nok ikke holde seg til kun én fast sexpartner utenom kjæresten sin. 

Det høres ut som gnisten i det dere hadde sammen er borte, uansett om det er sant at han er i åpent eller lukket forhold. 

Anonymkode: 822a7...279

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, jenta123 skrev:

Jeg var i lignende situasjon en gang før.  Etter å ha bodd borte noen år møtte jeg en hadde vært forelska i da jeg var ungdom på en fest. Da jeg lå med han visste jeg ikke at han hadde dame, men siden dette var på en liten bygd gikk det ikke lang tid før jeg fant ut av det, så lå jeg ikke noe mer med han. Men han maste og presset på, og påsto at han levde i et åpent forhold. Det endte med at jeg til slutt spurte damen hans om det var sant (da hadde han til og med klart å kommet seg inn i leiligheten min og prøvde å få sex med meg etter en fest), men det viste seg at det var noe hun ikke hadde hørt om. Men han ga seg i alle fall etter at jeg snakket med dama hans.

Men uansett så var visst han ganske ofte utro, og hun tilga han hver gang, så kanskje det var derfor han trodde de levde i et åpent forhold? Han kunne jo gjøre hva han ville uansett, muligens fordi de hadde en unge sammen, han eide boligen de hadde sammen og i tillegg tjener bra. Nå aner jeg ikke situasjonen deres lengre, siden det er noen år siden jeg flyttet derfra igjen.

Og det kan godt tenkes at det kun er denne fyren som mener at han er i åpent forhold i din situasjon også? 

Anonymkode: d74ab...1c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ny fitte er mer spennende enn gammel fitte. Er nok enkelt dette her. 

Når det gjelder alle kommentarene om hvordan åpne forhold fungerer er de fleste på jordet, da det finnes like mange varianter av dette som mennesker i sånne forhold. 

Anonymkode: e7a49...39f

• Liker 1
Skrevet

Ny fitte er mer spennende enn gammel fitte. Er nok enkelt dette her. 

Når det gjelder alle kommentarene om hvordan åpne forhold fungerer er de fleste på jordet, da det finnes like mange varianter av dette som mennesker i sånne forhold. 

Hvor mange varianter kan det finnes? Enten er det åpent eller ei. Eller jo- èn variant til: åpent for den ene parten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uten at jeg har noen erfaring eller dokumentasjon på det, så tipper jeg at de som har åpne forhold ikke forholder seg til en fast FF, men heller har kjæresten sin og så mange tilfeldige. 

En fast sexpartner har han jo i kjæresten sin, og dersom det virkelig er et åpent forhold så vil han nok ikke holde seg til kun én fast sexpartner utenom kjæresten sin. 

Det høres ut som gnisten i det dere hadde sammen er borte, uansett om det er sant at han er i åpent eller lukket forhold. 

Anonymkode: 822a7...279

Joda, det er vanlig at man har fast FF selv om man lever i et åpent forhold. 

Jeg og x-mannen levde i et åpent forhold da vi var sammen. Men det var fordi vi kun var venner og ikke hadde hatt sex sammen på flere år. Men vi fortalte ikke hverandre hva vi gjorde eller hvem vi møtte, men jeg hadde (og har fortsatt) den samme FF (2,5 år nå). 

Min FF lever også i et åpent forhold, men de har fortsatt et godt og levende sexliv, så litt annerledes enn hvordan jeg hadde det hjemme. Jeg har til og med snakket med kona hans så jeg vet han ikke lyver til meg om dette. Det hun sier er at etter hans møter med meg så kommer han hjem kåt og med en ny giv som hun selvfølgelig nyter stor glede av. 

Jeg vet mange synes det virker helt «way out» å leve på denne måten, men det er faktisk mange som gjør det. Det snakkes bare ikke så høyt om til alle og enhver... ;-)

Anonymkode: 4fc6b...85e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, visp skrev:

Hvor mange varianter kan det finnes? Enten er det åpent eller ei. Eller jo- èn variant til: åpent for den ene parten.

Ting nevnt i tråden: Om man ønsker informasjon om andre partnere, og i så fall hvor mye og om man ønsker direkte kontakt med de andre partnerne. Om man ønsker nye, kortvarige partnere, eller om man ønsker å knytte faste relasjoner til mer enn en. 

Forhold som bare er åpne for en part er ikke åpne, det er utroskap.

AnonymBruker
Skrevet

Det som skjer er at du bidrar til utroskap og han har garantert hatt en kjempe krangel med dama om hvem denne personen han tekster med hele tiden er, og nå som dere ikke bare er venner og kolleger lenger så kan han ikke lyve.
At han er i åpent forhold er noe "alle" utro menn sier, det skal du ikke tro på før du får det bekreftet fra dama hans!
Og NEI det er ikke greit å være den jenta som sender bootycall tekst til en mann som har kjæreste!
Og uansett om det hadde vært sant at han hadde åpent forhold, hvordan hadde du følt det om det var din kjæreste som fikk meldinger mitt på natta av en av elskerne sine? Og hvordan hadde du følt det om din kjæreste brukte deres samværstid på å tekste en elsker? Du er puledokka, ikke noe annet, du kan ikke drive å sende meldinger med han , han har et liv, og det syns jeg du burde skaffe deg også i stedet for å pule på opptatte menn og bidra til utroskap og livslange traumer !

Anonymkode: 67130...1e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Joda, det er vanlig at man har fast FF selv om man lever i et åpent forhold. 

Jeg og x-mannen levde i et åpent forhold da vi var sammen. Men det var fordi vi kun var venner og ikke hadde hatt sex sammen på flere år. Men vi fortalte ikke hverandre hva vi gjorde eller hvem vi møtte, men jeg hadde (og har fortsatt) den samme FF (2,5 år nå). 

Min FF lever også i et åpent forhold, men de har fortsatt et godt og levende sexliv, så litt annerledes enn hvordan jeg hadde det hjemme. Jeg har til og med snakket med kona hans så jeg vet han ikke lyver til meg om dette. Det hun sier er at etter hans møter med meg så kommer han hjem kåt og med en ny giv som hun selvfølgelig nyter stor glede av. 

Jeg vet mange synes det virker helt «way out» å leve på denne måten, men det er faktisk mange som gjør det. Det snakkes bare ikke så høyt om til alle og enhver... ;-)

Anonymkode: 4fc6b...85e

Det har faen meg rabla for verden ......

😳😳😳

Anonymkode: 84653...967

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, jenta123 said:

Hva slags kvinne er du som finner glede i å drive på med dette her????

har du ingen selvrespekt ???

Anonymkode: 84653...967

• Liker 2
Gjest Chloe87
Skrevet

Hvorfor legger du deg etter en som er opptatt? Er du pottetett i huet?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...