Gå til innhold

Hva tenker du om menn som handler på Dressmann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

At de er fattige

Anonymkode: a0e3f...6f3

Jeg var innom nettsiden deres en raskt tur, ser gensere koster rundt 400 og jeans rundt 600, hvor mye må det koste for at man ikke skal være fattig mener du?

Anonymkode: adec4...bed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Damer som handler på H&M er greit, menn som handler på Dressmann er fattige:roll:

Anonymkode: adec4...bed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor må en stakkars kar handle for å slippe bleierumpe og fattigstempel?

Anonymkode: f31f8...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dressmann er en typisk pappabutikk.
Klassiske klær i en A4 passform.

Jeg har fortsatt til gode å finne f.eks en skjorte som passer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Eneste butikken som har størrelsen gutten må ha. Høy og stor, så er xxl for lite. Må ha gensere i 3-4 xxl. 

Anonymkode: e2d5f...272

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dressmann er ledende på fairtrade i klesbransjen og det er et stort pluss. I tillegg så får man fine klær til en rimelig penge med god kvalitet. Dressmann er ikke hva det var for 10 år siden. De er oppdatert på moten samtidig som at de har de typisk klassiske plaggene for eldre garden!

Anonymkode: 35e20...e0f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min mann kjøper dongeri der. Får ikke bleieræv av de. De har ulike typer. Han kjøper sommerskjorte innimellom. Jeg kjøper til han på andre butikker. Gensere fra Dressmann blir stygge etter noen vask. Truser også. De er ikke så billig der med tanke på kvaliteten.

Han har faktisk vært å kjøpt dress der nå pga konfirmasjon. Da valgte han ikke billigste type. Han prøvde på flere butikker. Den som satt best, og hadde best stoff, var fra Dressmann. 

Anonymkode: 08839...d30

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Elaine Marley said:

Tenker at de skal ha seg klær.

Det er ikke bare gubber som handler der, og de har helt normale klær der.

Jøss, er det folk fra ape-øya her òg :alice:

Kjenner du @GammelSierraFan

:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, puppi skrev:

Jøss, er det folk fra ape-øya her òg :alice:

Kjenner du @GammelSierraFan

:yvonne:

Ja, har klart å forvirre meg inn hit mens Guybrush holder på med et eller annet :)

Nei, kjenner ikke den brukeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dressmann har tatt seg kraftig opp de siste 3 åra. Tenker dette er fordi sosiale medier har blitt en ekstremt drivende faktor, og at nettbutikker er større konkurrenter i dag. Jeg ser at i takt med økende og mer populære "Menswear" influencers, så har dressmann begynt å rette seg mot den stilen. 

For 5-10 år siden ville jeg ikke satt min fot der. Da var det stort sett en mix av sorte dresser, grusomt stygge skjorter (farge), og mye satin. Veldig, veldig uinspirerende og kjedelig. 

Personlig bruker jeg langt over snittet på klær, og kjøper sort sett klær som er håndlagde i Italia, England, Frankrike, og noe i USA. Veldig mye som er skreddersydd. 

Dersom jeg er i en knipe, så har jeg ikke noen problem å dra å dressmann, rett og slett fordi design har blitt ufattelig mye bedre. Også finner du jo dressmann i de fleste byer. 

Anonymkode: 53639...6e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2018 den 14.37, AnonymBruker skrev:

Min mann kjøper dongeri der. Får ikke bleieræv av de. De har ulike typer. Han kjøper sommerskjorte innimellom. Jeg kjøper til han på andre butikker. Gensere fra Dressmann blir stygge etter noen vask. Truser også. De er ikke så billig der med tanke på kvaliteten.

Han har faktisk vært å kjøpt dress der nå pga konfirmasjon. Da valgte han ikke billigste type. Han prøvde på flere butikker. Den som satt best, og hadde best stoff, var fra Dressmann. 

Han kan godt få bleieræv der om han kjøper feil størrelse og feil passform ;), noe vi menn ofte gjør. For store størrelser fordi det føles mer behagelig, men da vil de ikke se pene ut på. Dressmann har vel mange forskjellige modeller, man må velge riktig modell og størrelse. Så kan de ha modeller en tid som faktisk ikke passer uansett, da kjøper man ikke. Du har helt rett, dressene kan om man legger litt mer penger i de enn de aller billigste passe perfekt og se pene ut. Men det krever av og til litt justeringer, noe du får ved at de tilbyr at skredder tilpasser de perfekt. Dette gjelder uansett merker man kjøper, av og til må de justeres på lengder på ermene og beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...