Gå til innhold

Hva tenker du om menn som handler på Dressmann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samme det. Carlings er værre

Anonymkode: 67bf0...ca5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? Dressmann er Nille for herreklær.

Anonymkode: b2c23...fa4

Tull. Dressmann er helt ok. 

Anonymkode: 59777...dfe

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

For noe sprøyt!

Dressmann er for Herrer av fornem stand, og høy rang!

• Liker 4
Gjest Carol80
Skrevet

De har vel noe med bra snitt der, feks dresser. Men ellers er det mye hengslete gensere og piquet tskjorter med dårlig passform.

Skrevet

At dette er en mann som ikke bryr seg om staffasje, pynt og jåleri.  Han ville fått ++ i mitt hode :)

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke sant,du kan ikke ha vært innom der de siste årene. Har masse fine skjorter og bukser der.

• Liker 2
Gjest Konditorfrue
Skrevet

Nei,d har modernisert seg med årene..

Skrevet

Tenker at de skal ha seg klær.

Det er ikke bare gubber som handler der, og de har helt normale klær der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke fordommer mot de som handler klær på Dressmann, eller noe annen klesbutikk.

Men jeg har fordommer mot de som har fordommer mot de som handler på Dressmann.
Jeg tenker at er slike mennesker som alltid leter etter grunner til å føle seg over andre. Jeg liker å omgi meg med positive mennesker, som løfter andre opp - så disse menneskene er ikke min type mennesker.

Selv kan jeg godt finne på å handle på å handle på ulike klesbutikker. Det er aldri merket som er poenget, det er at jeg føler meg vel i klærne. 

La oss si at jeg en deg kler på meg følgende: Boxer fra Tiger of Sweden, sokker fra Dressmann, Blazer fra Hugo Boss, skjorte fra Zara eller HM, slips fra Dressmann, Jeans fra G-Star Raw. 

For å kunne kle meg i disse klærne har jeg da på forhånd handlet både på billigbutikker og dyrere butikker.

Om noe ser meg kjøpe noe på en billigbutikk og stempler meg, så tenker jeg at det sier noe om dem, ikke om meg.

Anonymkode: 01617...639

• Liker 12
Skrevet

Tenker at det er bra at de handler klær slik at de ikke går rundt offentlig uten.

• Liker 5
Skrevet

Dressmann har blitt mye bedre de siste siste 3 årene og er nå ikke noe dårligere enn feks Hennes & Mauritz.

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet
36 minutter siden, Fysikeren said:

Dressmann har blitt mye bedre de siste siste 3 årene og er nå ikke noe dårligere enn feks Hennes & Mauritz.

Dagens Stealth-Burn

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på; liker han å voldta eller drepe på fritiden?

Anonymkode: 0fd9c...27a

Skrevet

ha ha ha når viser det seg at mye av de klærne som Dressmann selger er klær sydd av akkurat de samme folkene i Asia som alle motebutikkene bruker også, i samme eller bedre kvalitet. Det er bare motemerket som mangler, og det er det man betaler veldig mye penger for. Så er det nok noen merker som passer bedre til noen sine kropper en andre. Får man hengeræv i en bukse fra dressmann har man gjort noen feil. Bommet på størrelse og passform, og vil få akkurat samme hengeræv om man gjør det samme med andre merker.

En kvinne som ser etter slike statussymboler vil jeg helst slippe å bli kjent med.

• Liker 4
Skrevet

Hvor skal de ellers handle klær uten å svi av en halv månedslønn? 

Dressmann, H&M og Cubus er det menn i min by har å velge mellom. Cubus har dårlig kvalitet på mye, H&M er mest for de unge. Dressmann har mye fint til voksne menn, klassisk og pent. Holder seg i vask.

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Kommer an på; liker han å voldta eller drepe på fritiden?

Har hørt at de med moteklær liker å sloss, de avtaler et sted, kler seg opp i de fineste moteklærne og braker sammen i voldelige gateslag sammen med andre med samme interesse.En drøm for enhver kvinne å sjekke opp på byen :)  Om man liker å få deng da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Duftavsommerregn said:

Har hørt at de med moteklær liker å sloss, de avtaler et sted, kler seg opp i de fineste moteklærne og braker sammen i voldelige gateslag sammen med andre med samme interesse.En drøm for enhver kvinne å sjekke opp på byen :)  Om man liker å få deng da.

Hvem har høyest vinerprosent? Jack &Jones eller Dressmann? Vil ikke date en blodig mann som alltid får en på trynet

Anonymkode: 0fd9c...27a

Skrevet
1 minutt siden, Duff skrev:

Hvor skal de ellers handle klær uten å svi av en halv månedslønn? 

Dressmann, H&M og Cubus er det menn i min by har å velge mellom. Cubus har dårlig kvalitet på mye, H&M er mest for de unge. Dressmann har mye fint til voksne menn, klassisk og pent. Holder seg i vask.

Jeg handler ikke hos de to første du nevner der, liker ikke utvalget de har i det hele tatt. Dressmann har mye flotte klær, men også en del som jeg overhodet ikke liker. Men de mangler statussymbolene, og det liker jeg veldig godt. De har fantastisk flotte skjorter av topp kvalitet blant annet, også en del flotte Jeans. Dressene deres i middels prisklasse og oppover er også flotte.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har høyest vinerprosent? Jack &Jones eller Dressmann? Vil ikke date en blodig mann som alltid får en på trynet

ha ha ha tror ikke VIF sossene og Brann sossene setter sin fot inn på dressman :) 

Skrevet
3 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Jeg handler ikke hos de to første du nevner der, liker ikke utvalget de har i det hele tatt. Dressmann har mye flotte klær, men også en del som jeg overhodet ikke liker. Men de mangler statussymbolene, og det liker jeg veldig godt. De har fantastisk flotte skjorter av topp kvalitet blant annet, også en del flotte Jeans. Dressene deres i middels prisklasse og oppover er også flotte.

Jeg bryr meg ikke om statusklær. Dressene til Dressmann henger som slips så de står vi over. Jeg kjøpte dress på vic til samme pris som på Dressmann og den satt som ett skudd.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...