Gjest Balian de Ibelin Skrevet 3. mars 2018 #1 Del Skrevet 3. mars 2018 http://brainfall.com/quizzes/are-you-tom-or-jerry/#HkrcBHudf Jeg fikk You are 12% Tom and 88% Jerry! That makes you Jerry the Mouse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. mars 2018 #2 Del Skrevet 3. mars 2018 You are 64% Tom and 36% Jerry! That makes you Kitten Tom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 3. mars 2018 #3 Del Skrevet 3. mars 2018 24% Tom,76% Jerry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehodet Skrevet 3. mars 2018 #4 Del Skrevet 3. mars 2018 You are 50% Tom and 50% Jerry! That makes you Spike the Bulldog! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. august 2018 #5 Del Skrevet 2. august 2018 You are 17% Tom and 83% Jerry! That makes you Jerry the Mouse! What? “Wily as a mouse” isn’t a real expression yet? It ought to be, because you sure prove that mice are as crafty as they come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 2. august 2018 #6 Del Skrevet 2. august 2018 3 timer siden, Winza skrev: You are 17% Tom and 83% Jerry! That makes you Jerry the Mouse! What? “Wily as a mouse” isn’t a real expression yet? It ought to be, because you sure prove that mice are as crafty as they come! Fikk det samme. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. august 2018 #7 Del Skrevet 3. august 2018 13 timer siden, FrankDrebin skrev: Fikk det samme. xD Jeg elsket å se på tom og jerry når jeg var liten 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 3. august 2018 #8 Del Skrevet 3. august 2018 You are 50% Tom and 50% Jerry! That makes you Spike the Bulldog! Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 3. august 2018 #9 Del Skrevet 3. august 2018 You are 39% Tom and 61% Jerry! That makes you Young Jerry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. august 2018 #10 Del Skrevet 3. august 2018 3 timer siden, Winza skrev: Jeg elsket å se på tom og jerry når jeg var liten 😄 Jeg også, og gjør det fortsatt når anledningen byr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. august 2018 #11 Del Skrevet 3. august 2018 38 minutter siden, FrankDrebin skrev: Jeg også, og gjør det fortsatt når anledningen byr seg. Om 2 år så fyller tom og jerry 80 år, sykt å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. august 2018 #12 Del Skrevet 3. august 2018 2 timer siden, Winza skrev: Om 2 år så fyller tom og jerry 80 år, sykt å tenke på Ja, utrolig at det er sp lenge siden det startet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. august 2018 #13 Del Skrevet 3. august 2018 Akkurat nå, FrankDrebin skrev: Ja, utrolig at det er sp lenge siden det startet. De kunne vært oldeforeldrene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. august 2018 #14 Del Skrevet 3. august 2018 11 minutter siden, Winza skrev: De kunne vært oldeforeldrene mine Haha, det hadde vært noe å slekte på. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. august 2018 #15 Del Skrevet 5. august 2018 Jeg er Tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå