Gå til innhold

Hva tenker dere om folk som reiser til Gran Canaria?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns dere dem er harry?

Jeg drar ikke til sånne uglamorøse reisemål ass. 

Anonymkode: 98d10...1cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ok

Anonymkode: ec7b9...b6d

Gjest Konditorfrue
Skrevet

Tenker at de sikkert får en fin ferie 👍

AnonymBruker
Skrevet

Hva andre tenker om mine reisemål kunne ikke brydd meg i det hele tatt. 

Å jeg tenker at de som drar til utlandet på ferie er heldige. Jeg har ikke råd, så om jeg plutselig hadde blitt tatt med til gran canaria så hadde jeg vært overlykkelig, uansett hva en fremmed på et forum måtte mene :) 

Anonymkode: 428f0...d02

• Liker 8
Skrevet

Har aldri vært der selv. Tenker at de drar dit for sol og bad først og fremst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det en helt super ferie!! I fjor hadde jeg ikke råd å reise til syden en gang, så da ble det campingferie nær stranden i Sandnes i stedet. Det var en av de beste feriene vi har hatt. Trenger ikke være så glamorøst for å kose seg, det har med innstilling å gjøre. 

Anonymkode: 29fa1...3c5

• Liker 1
Gjest Bortbyting
Skrevet

Jeg tenker at de kanskje vil på ferie......

folk må få reise dit de vil for meg....

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns dere dem er harry?

Jeg drar ikke til sånne uglamorøse reisemål ass. 

Og hva er så bra nok reisemål for deg?

Anonymkode: 2236e...024

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er så bra nok reisemål for deg?

Chile for eksempel. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at jeg misunner dem, fordi jeg også vil til syden, og fordi jeg synes det var veldig fint da jeg var der for en del år siden

Anonymkode: 3adb1...bd0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Chile for eksempel. 

Javel ja. Jeg reiser mye rundt i Asia, men har også vært på GC og hatt det hyggelig der. Kanariøyene er flotte. 

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Tenker ingenting.

Skrevet

Jeg tenker at noen av dem er allergikere eller astmatikere som drar dit fordi klimaet er gunstig for dem. Andre er ute etter stabil og behagelig temperatur. Noen er barnefamilier som drar dit fordi de vet det er mange barnevennlige hoteller og parker der. Noen drar dit for å slippe bråkete ferierende ungdommer som naboer. Noen drar dit fordi de har vært der mange ganger før og foretrekker det kjente. Noen drar dit fordi de ikke har vært der før. Kort sagt, jeg tenker at de er like forskjellige som de som ferierer andre steder.

Skrevet

Aldri tenkt over egentlig. Jeg får derimot skikkelig harryvibber av mennesker som bruker ordet ass

• Liker 10
Skrevet

Tenker at det er veldig typisk norsk. Men er jo smak og behag, aldri vært der selv. Vært mye rundt i verden ellers.

Skrevet

Tenker at de liker å ha det godt og varmt for en kortere eller lengre periode.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gran Canaria er mitt favorittreisemål når formålet er sol og bad :)  De senere årene er det poppet opp masse luksuriøse (og dyre..) hotellanlegg som overhodet ikke har noe harry ved seg.  Jeg for min del trives godt i Playa del Ingles, og det er visst griseharry i følge en del ;)  Jeg ler litt av de som nesten er litt redde for å kalles charterturister, og som tror at de har opplevd noe mer genuint på et hotellanlegg på Bali eller i Thaland, (og så kan de få kalle meg harry om de vil, ha,ha)   

Anonymkode: 5f54b...792

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at de er skikkelig slumme. Gleder meg til vi reiser dit til høsten😂

Anonymkode: e8be8...2f8

AnonymBruker
Skrevet

Gram Canaria er kanskje harry for dem som må reise til eksotiske reisemål som Chile for å være interessante og skille seg ut fra mengden. Min vennegjeng hadde samme oppfatning som TS da vi var i tenårene/tjueårene fordi vi nok mente vi skulle være bedre enn A4-folka. Dette synet på andre mennesker endret seg hos de fleste av oss da vi etterhvert ble mer modne og så at folk har ulike behov. Når jeg ser tilbake på hvordan vi så på mennesker som reiste på charter (evt hørte på listepop, spiste taco på fredag osv) skammer jeg meg. Nå har jeg vært på chartertur selv fordi det er enkelt og deilig med barn. Chile tar vi kanskje når barna blir større. 

Anonymkode: 43239...2a1

Skrevet

Jeg tenker de er heldig som får litt sol og varme på kroppen

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...